Az Ebb Software grafikusait kétségtelenül az Alien alkotójának munkássága ihlette. A Scornban is egy szörnyű, élő, lélegző, lüktető és csöpögő világot kell felfedeznünk. Mindig nyitva kell tartanunk a szemünket, a játékban semmi iránt nem érzünk majd szimpátiát, a nyomasztó légkör a bőrünk alá férkőzik. H.R. Giger kétségtelenül egy nagy látnok, milliók rémálmát alapozta meg, a Scorn művészi designja pedig összetéveszthetetlenül merít a mester vízióiból.
Amúgy egy belső nézetű horrorjátékkal van dolgunk, melyben fejtörőket oldunk meg és lövöldözünk is. A szerb srácok szerint az anyagban nincsenek átvezető jelenetek és még procedurálisan változó pályák sem. Az aprólékos történetmesélésen van a hangsúly, mindent kézzel raktak össze, és egészen a végéig nyugtalanító gondolatok kavarognak majd a fejedben a Scornnal játszva.
Noha a Kickstarter-kampány 2014-ben elhasalt, a csapat végül befektetőre lelt, így most a Steam Greenlighton számítanak a támogatásodra. A megjelenés 2017-ben esedékes PC-n.
Képek:
Semmi gond nincs ezzel, hogyha szereti valaki a túlélést, értem én, hogy milyen feszültséget generál, csak néha szerintem túl hatásvadász a legkisebb önvédelem hiánya. Nem török én pálcát rajtad:D
Amúgy meg mondasz valamit az Outlast-al kapcsolatban is, azt viszont csak elkezdtem, de valahogy nem kötött le, csak az első 1 órában. Na majd újra előveszem.
Ha az Outlastban volna fegyver, akkor kb az lett volna a címe, hogy Codename: criminal origins 2...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.