A Digital Foundry éles szemű tesztelői górcső alá vették a Skyrim: Special Editiont, és összehasonlították a legnépszerűbb grafikai modokkal felvértezett alapjátékkal. A néhány esztétikai különbségen kívül nem sokban változott az új verzió, talán csak annyiban, hogy sokkal melegebb színekkel operál. A Depth of Field például szinte azonos a Bethesda és a rajongók alkotásaiban.
Fontos tudni, hogy a Special Edition csak 64-bites rendszereken futtatható, így még több memóriát használ, mint az eredeti változat. Megijedni nem kell, a PC-s verzió és a DLC-k tulajdonosai ingyenesen frissíthetnek a remaster változatra idén októberben.
https://www.youtube.com/watch?v=dF4viY8FkAo
Hova ennél szebb grafika most őszintén? Divatjamúlt gépemen csináltam, aztán akadás nélkül megállja a helyét, ellenben a videókban még a kellemetlen grafika mellett is akadozott.
Modok nélkül élvezhetetlen a játék, nemcsak grafikai mod nélkül, én például kapásból fel szoktam tenni az utcai lámpa modot ami az éjszakát is beláthatóvá és hangulatossá teszi az utak mentén, az épületek homlokzata is kap petróleum lámpát, így nincs nyomasztó sötét éjszakánként, plusz a lovaskocsi modot, amivel nézhetem a tájat menet közben, nemcsak egy képernyőváltásból áll az utazás, ezenkívül rengeteg olyan témájú modot amiért ordít a játék, mégsincsenek benne eredetileg.
Hírben: "a PC-s verzió tulajdonosai ingyenesen frissíthetnek"
Öhm... Akkor mi van? A videó szerint nem csak a teljes játék kell, hanem az összes DLC is, de a hír szerint azok nem kellenek (vagy csak én értelmezem így ennyi szövegből). Kinek van igaza?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.