A Freedom Fighter 1956 egy eredeti módja annak, hogy elsőkézből tapasztaljuk meg, milyen kemény is volt az 1956-os magyar szabadságharc.
A Freedom Fighter 1956 egy eredeti módja annak, hogy elsőkézből tapasztaljuk meg, milyen kemény is volt az 1956-os magyar szabadságharc.
Következzen a hivatalos bejelentés: "Budapest, 2006. július 11. - A Lauer Learning megbízásából tavaly 705 középiskolás és frissen érettségizett körében elvégzett kutatásból kiderült, a fiatalok 1956-os forradalommal kapcsolatos ismeretei nemcsak hiányosak, de a történtekről igen nagy a tudatlanság. A Lauer Learning a tisztánlátást játékos formában szeretné segíteni, ehhez az oktatásban is jól alkalmazható számítógépes programot készített diákoknak, sőt a tanáraiknak is. A világhálóra szeptemberben felkerülő játék demo változata már elkészült és a http://www.freedomfighter56.com/ linken keresztül elérhető.
Az FF56! játék alkalmas arra, hogy a napjaink egyik legkorszerűbb oktatási eszközével, az Internettel sajátos módon lehessen a múltat felidézni, megtapasztalni, hogy milyen veszélyes, de egyben diadalmas volt az 1956-os szabadságharc. Az egyedülálló, történelmileg hű képet nyújtó, művészileg igényes interaktív képregény különböző feladatokkal teszi rendkívül izgalmassá a történelemből íródott játékot.
Az FF56! tökéletesen alkalmas arra, hogy a játékosok pontokat gyűjtsenek, sebesülteknek segítsenek, s nem utolsó sorban az Interneten a harc izgalmait megéljék, történelmi személyiséggel találkozzanak, vagy éppen korabeli rádióadásokba belehallgathassanak, röplapokat olvassanak, korhű tárgyakat gyűjtsenek, sőt, a játék hevében akár stratégiai döntéseket hozzanak. Minden, a játékban felidézett esemény megtörtént, az egykori résztvevők személyes beszámolói alapján készült képregény. A Lauer Learning FF56! játékkal megtudható, milyen volt félszázada szabadságharcosnak lenni."
Következzen a hivatalos bejelentés: "Budapest, 2006. július 11. - A Lauer Learning megbízásából tavaly 705 középiskolás és frissen érettségizett körében elvégzett kutatásból kiderült, a fiatalok 1956-os forradalommal kapcsolatos ismeretei nemcsak hiányosak, de a történtekről igen nagy a tudatlanság. A Lauer Learning a tisztánlátást játékos formában szeretné segíteni, ehhez az oktatásban is jól alkalmazható számítógépes programot készített diákoknak, sőt a tanáraiknak is. A világhálóra szeptemberben felkerülő játék demo változata már elkészült és a http://www.freedomfighter56.com/ linken keresztül elérhető.
Az FF56! játék alkalmas arra, hogy a napjaink egyik legkorszerűbb oktatási eszközével, az Internettel sajátos módon lehessen a múltat felidézni, megtapasztalni, hogy milyen veszélyes, de egyben diadalmas volt az 1956-os szabadságharc. Az egyedülálló, történelmileg hű képet nyújtó, művészileg igényes interaktív képregény különböző feladatokkal teszi rendkívül izgalmassá a történelemből íródott játékot.
Az FF56! tökéletesen alkalmas arra, hogy a játékosok pontokat gyűjtsenek, sebesülteknek segítsenek, s nem utolsó sorban az Interneten a harc izgalmait megéljék, történelmi személyiséggel találkozzanak, vagy éppen korabeli rádióadásokba belehallgathassanak, röplapokat olvassanak, korhű tárgyakat gyűjtsenek, sőt, a játék hevében akár stratégiai döntéseket hozzanak. Minden, a játékban felidézett esemény megtörtént, az egykori résztvevők személyes beszámolói alapján készült képregény. A Lauer Learning FF56! játékkal megtudható, milyen volt félszázada szabadságharcosnak lenni."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.