Csak reménykedni tudunk abban, hogy a UE4Arch által kezdeményezett Quake 1-es rajongói projekt a közeli jövőben komolyabb formában is megvalósul. A Quake klasszikus első térképe ugyanis pazarul fest Unreal Engine 4 alatt.
Amíg a Bethesda az idei E3-on bejelentett Quake Championsszel igyekszik visszahozni a klasszikus shooter hangulatát, addig vannak olyan rajongók, akik a múltnál leragadva, de azt modernizálva igyekeznek szeretett játékuk előtt tisztelegni.
Az UE4Arch által indított projekt is ilyen. Ebben a Quake 1 klasszikus első pályája, az E1M1 kap egy elképesztő felújítást, méghozzá az Unreal Engine 4 közreműködésével. Nemrég még csak képeken csodálhattuk meg a készülő alkotást, most viszont már videónk is van.
Ez még viccnek is rossz.
"Semmi forradalmi nem köthető hozzájuk" - Filmszerű történet mesélés? Lelke van minden játékának, szinte él. The Last of Us? Anno az volt az etalon, most az UC.
Mellesleg (írtam másutt is) figyeld meg, hogy a ND a TPS-eken kívül nem csinált még soha semmit. Tudják ők is, hogy van egy zsáner amikben ők a profik: ebbe lehet jó kis sztorit és pörgős akciót suvasztani úgy, ahogy másba nehezen. De ettől függetlenül semmi forradalmi játékmechanizmus nem köthető hozzájuk.
Akinek a videójáték a hobbija annak mindegy min játszik ha örömét leli benne.
Nem ez lesz az a projekt ami majd megrengeti a világot ...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.