A SteamSpy statisztikája szerint sok jóra már nem számíthat a PC-s No Man's Sky, hiába dolgozik gőzerővel a Hello Games a kritikus hibák orvoslásán. A premiert követően még közel 212 ezer aktív felhasználója volt a játéknak, két héttel később viszont már csak alig 20 ezer, ami közel 90 százalékos, elképesztően hatalmas visszaesést jelent.
Hogy érzékeltessük, mennyire komoly ez a zuhanás, érdemes megjegyezni, hogy például a rengeteg gonddal küzdő The Division két hónappal a premierje után még mindig "csak" a játékosok 81 százalékát veszítette el.
Természetesen a játékosok csalódottsága érthető, a Hello Games alkotása semmilyen fronton nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ráadásul rengeteg korábbi ígéretből végül nem lett semmi.
Hamarosan mi is ítéletet mondunk, Zoenn tollából érkezik majd játéktesztünk.
"Órákat elbírok lenni egy-egy bolygón, hol sivatagban, hol....." - majd szólj, ha meguntad. És ha majd meguntad, rájössz arra, hogy mik a problémák a játékkal.
Nem tudsz objektivan értékelni, mert te pénzt adtál érte. És a sok sok hazugság és tartalomhiány mellett (60 dolláros áron persze) ilyenkor ezek felett szemet hunysz. És megérdemli a hatet. Nézd meg mit igértek be és mi lett belőle. Ha majd meguntad a kis lézer pisztollyal való bányászást, meg sétálgatni a 556-ik szaros bolygón, nézz utána.
azert nem kell emoge bujni hogy nem jatszott vele, mert attol meg a hianyossagok lathatok (hol a bolygo-mozgas szimulacio? hol a csillag?), a grafika lathato (ronda mint a bun, mik azok a lego-duplo urhajok? ne mond hogy igy kell kineznie 2016-ban egy urallomasnak!), a kereskedes gyenge mint a harmat. es mindezt ESZMELETLEN DRAGAN! ezert buntetni kene!
Azért legyünk teljesen őszinték: valószínűleg nem fogja a végtelenségig tárolni a változásokat, de 50 óra után még mindig nem jelentek meg újra azok a vasbányák, amiket legelsőként learattam, hogy megjavíthassam az űrladikot.
Tehát ennek a játéknak egy lassan 40 éves technológia a nagy innovációja, cserébe annyi tartalom sincs benne, hogy 3 órányi változatos játékmenetet kiadjon.
Az meg, hogy egy századakkora fejlesztőcég így is több handcrafted contentet pakolt bele, mint amennyit összesen az utóbbi pár évben az EA+Activision+Ubisoft triumvirátusnak sikerült a futószalagon gyártott sza... szoftvereibe beletenni, egyenesen elismerendő.
Vannak problémák. Nem kevés. De ha tényleg dolgoznak a javításukon, és utána még több contentet gyártanak hozzá, akkor a jelenlegi 50 belefektetett órám könnyen 4 számjegyűvé válik majd.
Ennyi. Üssetek.
Na megyek vissza Csipkerózsika mellé az ágyba ... :D
Igazából én egyszer sem rgadtatam magam véleményre, még mindíg nem láttam a játékot, A céges laptomon küzdök az Elite-el, de ez nem egy játékos gép. Azt fenntartom hogy ps-en nem túl sok választási lehetőség van, ha az ember ilyesmire vágyik. Én is inkább Elite párti vagyok, nem bánnám ha jönne végre ps-re. De ha feltöltenék tartalommal, szerintem menthető lenne. Megint csak az Elite-t tudom felhozni példának, megjelenéskor abban se rágtam le a körmöm az ízgalomtól, a változatos teendők miatt, bár én szerettem csak kereskedni is. Lassan de biztosan gyűlt a lóvé.
Amúgy nem tudom mit szívsz, vagy mit haluzol,de egyáltalán nem voltál lehülyézve a DX12 kapcsán. Vitatkoztunk azon, hogy fog-e érni valamit és végül abban maradtunk, hogy majd meglátjuk. Azt meg végképp nem értem, hogy miért kell azt hazudnod, hogy eltűntem, mert ha jól emlékszem mikor legközelebb szóba került téma akkor elismertem hogy tévedtem és igazad volt. De úgy látszik szelektív a memóriád... Mindenesetre ezzel faszán alátámasztottad a te qrva nagy jellemességed...
Amúgy meg a "jellemességről", meg a "bocsánatot kérésről": Amikor nagystílűen lehülyéztél meg kioktattál a dx12 kapcsán, és a végén kiderült hogy az ONE kb. semmit nem profitál belőle sebességben, nagyvonalúan eltüntél. Elötte kb. 15 kommentben olvashattam hogy milyen hülye vagyok, mert a játékok majd száguldani fognak dx12 alatt. Úgyhogy kb. Te vagy az utolsó aki kioktathat jellemességből.
Hs valami nem tetszik, nem kötelező elolvasnod. Tudod, csak ugord át...
Ez nem játék, ez nem jó, ez nincs befejezve, az ígéretek nincsenek betartva, élet nincs benne, felfedezés nincs benne, változatosság nincs benne, A kraftolásnak nincs értelme, időt rá pazarolni nem szabad. (röviden és nyelvtanilag helytelenül, de leszarom, mert úgy is mindjárt eltűnik a sok birka szájkaratéjozása közt!)
Te most vársz valamit? Vagy mi kell ahhoz, hogy ne a saját lényegtelen igazadat bizonygasd/keresd itt mindenki előtt? Komolyan ennyire nincsen semmi dolgod? Minden egyes cikknél amihez "hozzászólsz" személyeskedést csinálsz, offolsz össze-vissza és vitázol annyira lényegtelen dolgokon, hogy az hátborzongató.
Én ezt a játékot vártam, éveken keresztül. Megjelent, csalódtam benne. Szeretnék minden kapcsolódó cikket elolvasni, érdekel más hogy látja a dolgot, de nincs más csak vita mindenhol és mindenhol ott vagy. Könyörgöm fejezd már be!
Augusztus 11.-én közölted, hogy mi jövőbelátó mágusok vagyunk, tessék mazsolázgasd, hogy mely tesztek voltak már elérhetők:
Metacritic
"Te próbálod úgy beállítani mintha én valami nagy fanatikus volnék, akinek szívügye ez a játék, és foggal-körömmel védi."
Hol? Én csak annyit mondtam, hogy mondd meg a negatív elemeknek, hogy mekkora jövőlátó mágusok.
"A nagyon sommás véleményeket tartottam korainak, és az hogy bejött, ezen nem változtat."
Jellemesebb emberek ilyenkor már bocsánatot kértek volna, de sejtettem, hogy itt majd még neked áll feljebb.
"Na mindegy is. Talán tényleg az zavart, hogy itt a GK-n hemzsegnek a hasonló ítéletek, amikor egy megjelenés elött álló játék ( vagy film ) pár képkockája, meg egy teaser után a kommentek között olyanokat olvasok hogy "hát ez jó szar lesz""
Akkor szidjad azokat akik ilyet csinálnak, de ismételten azok megjelenés utáni vélemények voltak, te meg itt úgy csinálsz mintha az első trailert szidtuk volna...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.