XCOM 2 - trailer a konzolos megjelenéshez

  • Írta: zoenn
  • 2016. szeptember 28.
  • Videó
Link másolása
Amerikában már elérhető, hozzánk pénteken érkezik a korábban PC-exkluzív XCOM 2 PS4-es és Xbox One-os változata. Remélhetőleg a csúszás csak jót tett neki, és egy összeszedett stratégiával gazdagodunk.

A jó hír az, hogy maga a játék remekül sikerült, így már csak az a kérdés, hogy sikerült-e flottul Xbox One-ra és PS4-re portolni a Firaxis Games stratégiáját. Három hét csúszás után remélhetőleg már egy optimalizált programot kapunk.

A konzolos verzió The Workshop-támogatással is fel lesz vértezve, tartalmi szempontból teljesen megegyezik a PC-s változattal. A drágább Digital Deluxe verzió pedig az összes fizetős DLC-t is tartalmazza.

Megjelenés szeptember 30-án!

12.
12.
ilovenancythompson
beleszerettem az egybe, kivételes darab. Instant get a 2 amint végzek az eggyel.
11.
11.
Tr4nCe
#8: Nekem semmi bajom nem volt az F4ben a V.A.T.S.-al. Mellesleg a PER perk fa legutolsó skilljével, meg inkább halálos egy critical bankerral, mint használhatatlan.
X-Comban jobban kijön egy 90% mellédurrantás, mivel ott körönként csak egyszer próbálkozhatsz. Az valóban idegtépő, de attól még egy kiváló játék lett.
8.
8.
user101
Alapvetően az a probléma, amit én sokkal idegesítőbben a Fallout-okban vettem észre és téptem a hajam tőle, hogy 90% fölötti valószínűség esetén 10 lövésből 4x mellé lő. Ami hülyeség, mert akkor érzésre csak 75% a találati arány, no de mindegy.

Sokkal korrektebb és játszhatóbb lenne a játék, ha nem találati aránnyal számolnának, hanem mondjuk sebzéssel. Arról nem is beszélve, hogy 10 méterről még egy amatőr ( nem, hogy egy profi, képzett katona ) is csak akkor nem talál el egy álló, ember méretű célpontot, ha nem akar ( vagy nem céloz és vaktában hadonászik ).
7.
7.
sajttaller
#6: Csak az a baj, hogy itt a valószínűség kb úgy működik, mint a Douglas Adams könyvekben....
6.
6.
Mortis
#4: ha tisztában vagy a valószínűség fogalmával, akkor nem értem mi bajod vele. Egyébként azt hiszem van rá mód, hogy a fegyverek nagyobb eséllyel találják el a célpontjukat.
5.
5.
#4: Tényleg idegőrlő tud lenni, legnehezebb szinten meg kb. a pofájában vagy és mellélő xD ALT+F4 rögtön
4.
4.
Én inkább csak azért nem veszem meg, mert időnként a 95%-os esélyre sem találja el az ellenfelet a katonád, pedig ott áll előtte és minimum pofán kéne lőnie...tudom, hogy nem 100 na de a 95 is inkább 50-50...baromság az egész...
3.
3.
#2: Ezt jó hallani, akkor legalább x idő múlva egy jó verziót fogok a kezeim közé kapni.
2.
2.
Mortis
#1: Nem hiszem, hogy a véleményem teljesen helytálló, mert márciusban vettem elő utoljára a játékot, de már akkor kigyomláltak nagyon sok bug-ot: a játékmechanika meg úgy általánosságban nagyot fejlődött az első részhez képest.
Amúgy már csak a rengeteg ötletes mod-ért is érdemes kipróbálni.
1.
1.
Csak az első rész van meg, az technikailag egy rakás fos, sokszor még a steam overlay-t sem kedveli. Pedig maga a játék közel tökéletes, baromi taktikus cucc. Gondolom a kettő még rátesz egy lapáttal erre a feelingre, viszont a steam értékelések között ugyanúgy olvastam technikai gondokat.
Hátha konzolon ezt sikerül kijavítaniuk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...