Amerikában már elérhető, hozzánk pénteken érkezik a korábban PC-exkluzív XCOM 2 PS4-es és Xbox One-os változata. Remélhetőleg a csúszás csak jót tett neki, és egy összeszedett stratégiával gazdagodunk.
A jó hír az, hogy maga a játék remekül sikerült, így már csak az a kérdés, hogy sikerült-e flottul Xbox One-ra és PS4-re portolni a Firaxis Games stratégiáját. Három hét csúszás után remélhetőleg már egy optimalizált programot kapunk.
A konzolos verzió The Workshop-támogatással is fel lesz vértezve, tartalmi szempontból teljesen megegyezik a PC-s változattal. A drágább Digital Deluxe verzió pedig az összes fizetős DLC-t is tartalmazza.
Megjelenés szeptember 30-án!
X-Comban jobban kijön egy 90% mellédurrantás, mivel ott körönként csak egyszer próbálkozhatsz. Az valóban idegtépő, de attól még egy kiváló játék lett.
Sokkal korrektebb és játszhatóbb lenne a játék, ha nem találati aránnyal számolnának, hanem mondjuk sebzéssel. Arról nem is beszélve, hogy 10 méterről még egy amatőr ( nem, hogy egy profi, képzett katona ) is csak akkor nem talál el egy álló, ember méretű célpontot, ha nem akar ( vagy nem céloz és vaktában hadonászik ).
Amúgy már csak a rengeteg ötletes mod-ért is érdemes kipróbálni.
Hátha konzolon ezt sikerül kijavítaniuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.