Battlefield 1 - újabb részletek a kampányról

  • Írta: Shifty
  • 2016. szeptember 29.
  • Videó
Link másolása
Úgy tűnik, a DICE és az Electronic Arts tényleg az utolsó pillanatra hagyta a Battlefield 1 kampányának népszerűsítését. A múltkori nagyon hangulatos trailer után most a kampány egyes fejezeteiről árultak el részleteket.

Ez a hét a Battlefield 1 kampányáról szól, és bár sosem az egyjátékos szekció volt a sorozat erőssége, nagyon úgy néz ki, hogy a DICE idén erre is jobban ráfeküdt. Az I. világháború idejében játszódó történetben ugyanis több szereplő szemszögéből élhetjük át a háború borzalmait, és most már azt is tudjuk, pontosan milyen küldetéseken veszünk majd részt.

A svéd stúdió lerántotta a leplet öt fejezet szinopszisáról.

Friends in High Places

A szövetséges erők minden bizonnyal a levegőben fogják elveszíteni a háborút. A brit légierő gépei képtelenek felvenni a versenyt a sokkal fejlettebb német vadászgépekkel, így nem meglepő, hogy egy brit harci pilóta átlagosan 17 levegőben töltött nap után biztosan egy ellenséges gép áldozatává válik. Mi kapjuk a nemes feladatot, hogy a nyugati front légterébe mégis biztonságot hozzunk. Intenzív dogfightokra, váratlan találkozásokra és egy barátság történetére számíthatunk.

Nothing is Written

A helyszín ezúttal a Közel-Kelet sivatagja. Lázadó arab törzsek szállnak szembe az Oszmán Birodalom elnyomásával szemben. Amíg a birodalom hadereje a modern tüzérségi megoldásokra támaszkodik, addig a lázadok lóháton igyekeznek felvenni a harcot. Ezúttal egy beduin harcost alakítunk majd, aki a legendás Arábiai Lawrence oldalán igyekszik elpusztítani az ellenfél szuperfegyverét, egy halálos vonatot.

Through Blood and Mud

1918 őszén járunk, a brit erők pedig felkészültek, hogy beveszik a Franciaországban található Cambrai városát. A szövetségesek tankok támogatásával a hátuk mögött biztosak benne, hogy a győzelem az övék lesz. A gond az, hogy a Mark V típusú lánctalpasok sosem a megbízhatóságukról voltak híresek. A problémát csak tetézi, hogy az egyik ilyen tankot irányító csapat nem találja az összhangot, márpedig mélyen az ellenséges vonalak mögött muszáj lesz, ha elkezdenek csapatként dolgozni.

Avanti Savoia

Olaszország és az Osztrák-Magyar Monarchia csapatai holtpontra jutnak az Alpokban vívott csatában. A természet se segíti egyik oldalt se, így sem az olaszok, sem a Monarchia csapatai nem tudják hátbatámadni a másikat. Éppen ezért egy maroknyi olasz, különleges hegymászó ezred váratlan támadásra készül. Az Arditi alakulata a hegyeket megmászva igyekszik oldalba támadni az osztrák erőket, ezzel megszerezve a stratégiailag fontos erődítményt.

The Runner

A brit erők egy új front nyitásával szeretné tovább gyengíteni az Oszmán Birodalmat. Az inváziót a törökök saját tengerpartján szeretnék megindítani, így az összehangolt támadás érdekében Gallipolinál már gyülekeznek a hajóhadak, közel félmillió katonával - igen, ez volt az első világháború D-Napja. Mi az Anzac egyik futárát alakítjuk majd, aki miközben szemtanúja lesz az elképesztő pusztításnak, a szőnyegbombázásoknak és a partraszállásnak, életmentő üzeneteket továbbít a harcvonalon.

A Battlefield 1 szerencsére az Origin Accessen és az EA Accessen keresztül előbb játszható lesz, egyébként pedig október 21-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

18.
18.
Drazhar
#17: Most hadd ne kelljen külön elmagyarázni, hogy történelmileg miért kényes ez a terület és miért nem fogsz te soha egyik játékban sem a német oldalról irányítani senkit sem és halomra lőni az angol, francia, stb erőket. (Max talán valami indie stúdió lép erre egyet, de nagy, AAA-költségvetésű cím ilyet nem engedhet meg magának)
17.
17.
Thor Vath
#16: Nem hinném, hogy érthető lenne, nincs ilyen, hogy jófiú/rosszfiú, csak egyik oldal, meg másik. Mindenkinek az a rosszfiú, akire rámutatnak a hájfejűek, hogy le kell lőni.
16.
16.
Drazhar
#14: De nem értem, hogy erre miért vártok? Nem most, kb úgy bármikor...
Soha nem fogják bemutatni a tengelyhatalmas/központi hatalmas oldalt, és azt hiszem ez elég érhető is.
Ha a jófiúkat akarod kilőni, ott a multi.
15.
15.
kopic
A központi hatalmak egyikével sem leszünk ? Hát ez elég szégyen.:(
14.
14.
ollie92
#12: Igen...én is azt vártam, hogy végre egy játék ami bemutatja a másik oldalt.
COD is anno kihagyta ez a lehetőséget és eléggé baszta a csőrömet. MINDIG a győztes oldal, ahhh. Például a repkedős rész milyen hangulatos lett volna Richthoffen szakaszával lecsapni a Fokkerekkel, vagy az Alpok-ban magyarként lőni a taliánokat. Ja persze most jófiúk, WWII-ben meg már jó volt kaszálni a digókat.
13.
13.
Zoli0705
#2: Remèlem megfingatjàk őket rendesen. Èn nem vettem meg azt a sz..t de làtva a videòkat ròla plusz az igèretek......... ez a "jàtèk" 5ft-ot nem èr nemhogy 15ezret.
12.
12.
Thor Vath
Egy kicsit reménykedtem benne, hogy megjátszák, hogy egy-egy szereplő lesz a másik oldalról is. De úgy látszik, az a játék még várat magára...
11.
11.
DarkLord
#10: Az lehet, de szerintem a feeling elfogja vinni a hátán a cuccot így is. Én kifejezetten élveztem a repcsizést.
10.
10.
Stranger
#8: Dogfight ezzel a nulla fizikával sohasem lesz az igazi
9.
9.
gomba56
#8: Nekem a BF4-ben 450 órám van, de ez piskótának számít! Sok játékosnak 1500-3000 közt van a játszott órája! :) Szóval én 450 órának is nagyon örülök, ebbe is tuti beleölök annyit!
Én is úgy vagyok a 100 fölött van a játszott óra az már megéri! No meg ha 3 év után is vannak játékosok!
8.
8.
DarkLord
Én 100 órát mondtam mindig arra, ami már megéri az árát. Ebben lesz annyi tuti. Egy-egy map-on el lehet szarozni 10 órát, hogy nem unja meg az ember + a történet és meg is van a 100 órám.

De várom az igazi Dogfight-ot benne. Kevesen tudták a repcsiket jól irányítani beta-ban, szóval elég jól lehetett lavírozgatni :)
7.
7.
gomba56
#5: Egy lövöldözős játékban lövöldözni kell nem? Ez nem egy rpg, vagy egy történet orientált játék! 80%-ban a multiról szól! A 20%-ot pedig ki fogja tenni a kampány! De a BF-nél nem kell hú de komolyan venni a kampányt! Meg amúgy is nem mozizni akarok, hanem játszani :)
6.
6.
Henry82
Nagyon erdekes reszeket ragadtak ki az biztos (a jatek szempontjabol persze), ha jol meg lesznek komponalva es mellette a multi is kiraly lesz, engem megvettek. Szamomra ha egy jatek 40-50 ora minosegi szorakozast biztosit, mar megeri teljes aron is.
5.
5.
azureknight0715
#3: Valóban de az film. Egy 3 órás kampány történetben max fél óra lesz ami történet. Többi lövöldözés.
4.
4.
user101
Érdekes ez a megközelítés, hogy minden egyes küldetésen új szereplőt irányítunk. Hitelesen vissza-adni egy olyan történetet amiben egy emberrel mindenhol és minden hadnemben ott vagyunk elég hihetetlennek tűnne. Akár még jól is elsülhet !

off: nomansky .. halááááááál, gyilooooook, pusztúúúúúlj. birság, börtön.... éjjjen ! :D
3.
3.
Stranger
#1: Videojátékhoz képest, egy átlagos film 2 órás és ott sikerül.
2.
2.
Thevon
Off:
A Brit fogyasztóvédelem nyomozást indított a Hello Games ellen a No Man Sky miatt.
1.
1.
azureknight0715
Ez mind jól hangzik csak az a baj hogy mivel ezek a történetek 2-3 órásak lesznek így egyik szereplő sem fog tudni normálisan kibontakozni és a végén szimplán elvesznek a homályban.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...