Így muzsikál a Batman: Return to Arkham

  • Írta: fojesz
  • 2016. október 25.
  • Videó
Link másolása
A tengernyi összehasonlító videó után következzen a Digital Foundry kötelező teljesítménytesztje, melyből kiderül, hogyan muzsikál a Batman: Arkham Asylum és a Batman: Arkham City a PlayStation 4-en és az Xbox One-on.

A Batman: Return to Arkham munkálatai nem haladtak simán, a pletykák szerint komoly teljesítményproblémákkal küszködtek a fejlesztők, de be kell látni, a nehezebb utat választották a PS4-es és az Xbox One-os változatok elkészítéséhez: ahelyett, hogy portolták volna a két játék PC-s verzióját, fogták magukat, és motort cseréltek alattuk.

Ezért is különösen érdekes a Digital Foundry aktuális teljesítményelemző videója, amely alapján úgy tűnik, nem sikerült minden nehézséggel megküzdeniük a srácoknak. Habár a framerate-et egyik átirat esetében sem limitálják, a teljesítmény látványosan ingadozik, még a minimum elvárható 30 fps alá is benézünk, a 60 fps-t pedig távolról figyeljük. Jellemzően a PS4-es játék teljesít jobban.

Mindezt ráadásul dinamikus felbontásskálázás kíséri: a neccesebb részeknél visszavesz a pixeloszlopok számából a program, PS4-en az 1600x1080 pixelig, Xbox One-on pedig 1024x1080 pixelig is letekerhetik letekerhetik a felbontást.

10.
10.
Dreadlox
#9: Jézus...Mi a franc történik a jatékiparban manapság? Érdekes 10 éve nem voltak ilyen groteszk hibák, csak kisebb kiadóknál. Manapság az AAA címek is olyan blőd hibákkal vannak megáldva, mint egy amatőr devteam. Nem értem, ha van egy stabil engine ami szép is, miért spórolnak rajta? Az UE4 is olyan lagspike-os a legtöbb játéknál, hogy csak néztem.
9.
9.
Hunszi
#8: PS4-en még elviselhető volt a helyzet, persze azért ott is döcögött néha, de XO-n egyenesen siralmas állapotok uralkodtak, nem tudom a patchek azóta segítetteke rajta, de pár batmobilos résznél még 18fpsre is esett.
8.
8.
LAZLOW20
#7: Pont a héten kezdtem el PS4-en a kimaradt mellékküldetéseket az Arkham Knight-ba és így második nekifutásra tényleg voltak elég keményen érzékelhetö teljesitmény ingadozások.
7.
7.
Hunszi
#4: Szép volt...de igenis akadt nem is egyszer, főleg, amikor Batmobillal mentél, akkor nagyon szokszor beesett keményen 30alá. XO-n pedig néha még 20 alá is.
6.
6.
Dreadlox
#5: Őket fogják akkor is elővenni, hiába nem ők készítették a remastert. Saints Row 2 esete. Kiadták a PC portot egy amatőr bandának, mégis mindenki még mindig a Volition-t okolja, ami részben jogos is.
5.
5.
vickeiy
#4: #4 más fejlesztő, más engine
4.
4.
Dreadlox
Amikor az Arkham Knight jobban fut PC-n. BTW az AK az új konzolokon elvileg szép volt és nem akadt. Most akkor hogy is van ez?
2.
2.
deda1993
Grafikailag fejlődött, bár tényleg gyatra a teljesítmény.
1.
1.
Mortis
most ezen meglepődik bárki is? az egyetlen indok, amiért az eredeti kiadásokat megvevők esetleg beszerezték volna ezt az a látvány s teljesítménybeli fejlődés. pfff
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...