A Batman: Return to Arkham munkálatai nem haladtak simán, a pletykák szerint komoly teljesítményproblémákkal küszködtek a fejlesztők, de be kell látni, a nehezebb utat választották a PS4-es és az Xbox One-os változatok elkészítéséhez: ahelyett, hogy portolták volna a két játék PC-s verzióját, fogták magukat, és motort cseréltek alattuk.
Ezért is különösen érdekes a Digital Foundry aktuális teljesítményelemző videója, amely alapján úgy tűnik, nem sikerült minden nehézséggel megküzdeniük a srácoknak. Habár a framerate-et egyik átirat esetében sem limitálják, a teljesítmény látványosan ingadozik, még a minimum elvárható 30 fps alá is benézünk, a 60 fps-t pedig távolról figyeljük. Jellemzően a PS4-es játék teljesít jobban.
Mindezt ráadásul dinamikus felbontásskálázás kíséri: a neccesebb részeknél visszavesz a pixeloszlopok számából a program, PS4-en az 1600x1080 pixelig, Xbox One-on pedig 1024x1080 pixelig is letekerhetik letekerhetik a felbontást.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.