Kötetlenebb történetmesélést szeretne a Ubisoft

  • Írta: fojesz
  • 2016. november 19.
  • Hír
Link másolása
Nagyobb szabadságot adna a játékosainak a Ubisoft, a következő Assassin's Creed már az új filozófia mentén készül: lebontanák a történetmesélés korlátait, a merev narratívát kínáló játékok helyett jönnek az "anekdotagyárak".

Erről a Ubisoft kereskedelmi igazgatója, Serge Hascoet mesélt a francia Le Monde-nak adott interjúban. Hascoet azt mondta, a cég új filozófiája szerint a narratívának inkább "anekdotagyárként" kellene működnie, és kisebb szerepet kellene betöltenie a játékokban, nem szabadna arra kényszeríteni a játékosokat, hogy egy, a történet által kijelölt úton haladjanak végig.

A Ubisoft a jövőben ezen a téren is nagyobb szabadságot biztosítana a rajongóinak, akik eldönthetik, hogy mikor folytatják a sztorit, és mikor térnek el attól - szerinte a szigorú forgatókönyv korlátait lebontva a játékosok sokkal többet kapnak a játék világából. Habár az új filozófia első teljes értékű képviselője a következő Assassin's Creed lesz, már a Far Cry Primal és a Watch Dogs 2 is előfutára ennek: mindkét játék tervezésénél az volt a céljuk, hogy egy élő-lélegző világot alkossanak meg, és ne a szkript irányítson.

Hascoet azt is hozzátette, hogy az új Assassin's Creed mögött dolgozó rendszerben a játékos minden egyes cselekedetének lesz következménye, és azok hosszú távon befolyásolják a játék világát. Fontos különbség továbbá, hogy amíg a korábbi játékokban a sztorira azért volt szükség, hogy a játékos találkozhasson a kulcsfontosságú NPC-kkel, most már éppen az a cél, hogy úgy fusson össze velük, hogy azt nem a történetvezetés követeli meg.

15.
15.
Arsenal4ever
Van akinek tetszeni fog és van akinek nem. Baszott egyszerű a képlet. Talán az ide írogatók is megértik. Ha nem tetszik nem veszed meg, ha tetszik megveszed. Oksi moksi?
14.
14.
Thor Vath
Ez jövö :) Most már történet se kell. Gondoljon ki egyet magának a játékos és kész.
12.
12.
Nem tudom, ez a tendencia már a Syndicate-nél elkezdődött, és egyfelől jót tett, frissnek hatott, hogy tényleg csinálhattam, amit csak akartam, kaptam egy óriási várost (amit azért az ellen értelmetlen szintezésével picit próbáltak lekorlátozni), másfelől viszont mégis a régi AC-kra jellemző kampányt sírtam vissza.

Akármennyire is tömjék tele tartalommal, amíg ez kimerül láda, könyv, toll, zenedoboz, bunyó, lopd el, vidd oda csillió mennyiségű ismétlésében, egyszerűen baromság ezt az oldalt hangsúlyozni a sztori helyett.

Egyébként az Egyiptomi setting után kivétesen szívesen látnék egy hatalmas ugrást előre az időben, mert a Syndicate-ből tanulva, a 19. század, valamint a 20. század első fele elképesztően jól áll a sorozatnak.

Csak ahogy Mortis is mondta, dobják a jelenlegi játékmenetet és dolgozzák teljesen újra, mert egy év kihagyás nem lesz elég arra, hogy ami 10 éve ugyanaz, ne legyen megint fárasztó.
10.
10.
Zoli0507
Szerintem meg azt tenne a legjobbat az AC-nek ha a CD Projekt Red kèszìtenè el XD


Egyèbkènt èn ùgy èrtelmezem, hogy lesz fő sztori csak a "mellèk" vagy random küldetèsekkel is befolyàsolhatjuk. Vagy ahogy kindzsal is ìrta, valòszìnűleg Witcher 3 szerű lesz/lenne.
Ergo kapni fogunk egy W3 màsolatot AC köntösben. Plusz rèvèn Ubisoft ìgy màr most könyvelhető hogy az "anektodagyàrak" szinonìmàja az ipari munka lesz ubièknàl. Vagyis, kapunk egy "èlő lèlegző vilàgot" lelketlen, èrdektelen NPC-kel, ès csapnivalò szìnèszi jàtèkkal megspèkelt idiòta "fő" karaktereket.
9.
9.
Mortis
#8: azért narratív szempontból a 3. rész is egész jó volt: persze majdnem minden más aspektusában csapnivaló, de most a történetről beszélünk...

szerintem az tenne a legjobbat az új AC-nek, ha teljesen friss szemlélettel tekintenének rá, nem úgy mint egy mindjárt 10 éves franchise x-edik részére: majd' nulláról fölhúzni újra a játékmenetet s akár még említés szinten sem foglalkozni a korábbi epizódokkal.
8.
8.
Firsttime
#5: Hát igen. A második részt még rendezni is megrendezték. Sose felejtem el a főcím jelenetet. "It
is a good life we lead, brother. " majd főcím és zene. Parádés volt... Aztán soha több ilyen nem történt...
7.
7.
DON GONDOCS
Szóval lesz egy csomó random sorrendben teljesíthető küldetés tét nélkül, laza kapoccsal hogy fenntartsa a látszatot. Az lenne a célszerű amit kinzsal írt.
1.
1.
Mortis
ez rendben van: az AC sosem a briliánsan megkomponált történetvezetéséről volt híres. persze azért ez remélem nem azt jelenti, hogy kidobják a cutscene-eket s minden küldetés n+1-edik gyűjtögetés lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...