Erről a Ubisoft kereskedelmi igazgatója, Serge Hascoet mesélt a francia Le Monde-nak adott interjúban. Hascoet azt mondta, a cég új filozófiája szerint a narratívának inkább "anekdotagyárként" kellene működnie, és kisebb szerepet kellene betöltenie a játékokban, nem szabadna arra kényszeríteni a játékosokat, hogy egy, a történet által kijelölt úton haladjanak végig.
A Ubisoft a jövőben ezen a téren is nagyobb szabadságot biztosítana a rajongóinak, akik eldönthetik, hogy mikor folytatják a sztorit, és mikor térnek el attól - szerinte a szigorú forgatókönyv korlátait lebontva a játékosok sokkal többet kapnak a játék világából. Habár az új filozófia első teljes értékű képviselője a következő Assassin's Creed lesz, már a Far Cry Primal és a Watch Dogs 2 is előfutára ennek: mindkét játék tervezésénél az volt a céljuk, hogy egy élő-lélegző világot alkossanak meg, és ne a szkript irányítson.
Hascoet azt is hozzátette, hogy az új Assassin's Creed mögött dolgozó rendszerben a játékos minden egyes cselekedetének lesz következménye, és azok hosszú távon befolyásolják a játék világát. Fontos különbség továbbá, hogy amíg a korábbi játékokban a sztorira azért volt szükség, hogy a játékos találkozhasson a kulcsfontosságú NPC-kkel, most már éppen az a cél, hogy úgy fusson össze velük, hogy azt nem a történetvezetés követeli meg.
Akármennyire is tömjék tele tartalommal, amíg ez kimerül láda, könyv, toll, zenedoboz, bunyó, lopd el, vidd oda csillió mennyiségű ismétlésében, egyszerűen baromság ezt az oldalt hangsúlyozni a sztori helyett.
Egyébként az Egyiptomi setting után kivétesen szívesen látnék egy hatalmas ugrást előre az időben, mert a Syndicate-ből tanulva, a 19. század, valamint a 20. század első fele elképesztően jól áll a sorozatnak.
Csak ahogy Mortis is mondta, dobják a jelenlegi játékmenetet és dolgozzák teljesen újra, mert egy év kihagyás nem lesz elég arra, hogy ami 10 éve ugyanaz, ne legyen megint fárasztó.
Egyèbkènt èn ùgy èrtelmezem, hogy lesz fő sztori csak a "mellèk" vagy random küldetèsekkel is befolyàsolhatjuk. Vagy ahogy kindzsal is ìrta, valòszìnűleg Witcher 3 szerű lesz/lenne.
Ergo kapni fogunk egy W3 màsolatot AC köntösben. Plusz rèvèn Ubisoft ìgy màr most könyvelhető hogy az "anektodagyàrak" szinonìmàja az ipari munka lesz ubièknàl. Vagyis, kapunk egy "èlő lèlegző vilàgot" lelketlen, èrdektelen NPC-kel, ès csapnivalò szìnèszi jàtèkkal megspèkelt idiòta "fő" karaktereket.
szerintem az tenne a legjobbat az új AC-nek, ha teljesen friss szemlélettel tekintenének rá, nem úgy mint egy mindjárt 10 éves franchise x-edik részére: majd' nulláról fölhúzni újra a játékmenetet s akár még említés szinten sem foglalkozni a korábbi epizódokkal.
is a good life we lead, brother. " majd főcím és zene. Parádés volt... Aztán soha több ilyen nem történt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.