A Ubisoft-főnök, Anne Blondel a PCGamesN magazinnak adott interjújában újságolta el, az 1.4-es javítás óta a The Divisionben ismét kiugróan magas a napi aktív játékosok száma. Ennyien legutoljára csak a megjelenéskor voltak kíváncsiak a shooterre.
"Korábban jó néhány játékos elhagyta a játékot, így egy kemény kihívással kellett szembenéznünk" -mondta. A csapat sikeresen vette az akadályt. Leültek, átgondolták a lépéseket, eltolták a fizetős DLC-k premierjét, kijavították a hibákat és extra tartalmakkal vértezték fel a The Divisiont, amit lassan a játékosok is honoráltak.
Ez csak a közösség visszajelzései alapján történhetett meg, a fejlesztők folyamatosan kommunikáltak a rajongókkal, beüzemeltek egy publikus tesztszervert, ahol a játékosok már a hivatalos megjelenés előtt kipróbálhatták az új funkciókat.
Az 1.4-es frissítést egy nagyobb patch követte november végén, az 1.5-ös tapasz a Survival DLC debütjével párhuzamosan élesedett. Habár pontos számokat nem közölt a kiadó, így is dicsérendő, hogy nem hagyták veszni a lövöldét. Most egy újabb nehéz feladat vár a Ubisoftra: meg kell őriznie a játékostábort.
Az utolsó kiegészítő, a Last Stand valamikor jövőre élesedik.
Még az elején járok, van még hova fejlődni, mikor érdemes majd DZ-be menni egy kis akcióért? Vagy van valami kiegyensúlyozás, hogy ne fussak bele durva ellenfelekbe?
Valami hasznos tipp? :)
Más: Megszereztem a D3-FNC gear set -et, az smg és a ballisztikus pajzs kombó nagyon adja, főleg az új thompsonnal. Az új nevesített fegyvereket az underground és a survival ládákból lehet nyitni.
Pár kép:
http://www.kephost.com/image/vVG0
http://www.kephost.com/image/vVGE
http://www.kephost.com/image/vVGJ
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.