Horizon: Zero Dawn - három fejlesztői napló érkezett

  • Írta: zoenn
  • 2017. február 6.
  • Videó
Link másolása
A Guerrilla Games most három videóban meséli el, hogyan alakult át a csapat lineáris shooter-fejlesztőből egy nyitott világú anyag fejlesztőjévé. Nagy utat tettek meg a hollandok a Killzone-sorozattól a Horizonig.

Azt hiszem, eddig sem volt gond a Guerrilla Games munkáival. A Killzone egy intenzív belső nézetes shooter, a Horizon: Zero Dawnnal az volt a csapat célja, hogy ugyanezt az intenzitást egy külső nézőpontot használó sandbox akciójátékba ültessék. A Killzone-ból ismerős találatrendszer például ugyanúgy benne lesz a közelgő PS4-exkluzívban, így nem mindegy, hogy a testük mely részén találjuk el az ellenfeleket.

A második videó a stúdió történetére koncentrál, megismerjük belőle, hogyan alakul át a csapat FPS-fejlesztőből egy külső nézetű akciójáték készítőjévé. A narratíváért felelős direktor, John Gonzalez szerint a világ alapjainak lefektetése után jött a feladat nagyja, egy fogyasztható történetet kellett megírni.

Az utolsó videó főhősnőnkre, Aloyra hegyeződik ki. A srácoknak egy ikonikus hőst kellett megalkotniuk, aki megállja a helyét más PlayStation-karakterek mellett is.

A Horizon: Zero Dawn március 1-jén érkezik PS4-re.

2.
2.
KopyAti
Igaz, hogy rövid hónap, de rohadtul messze van még elseje! Nagyon várom ezt a játékot!
1.
1.
RangerFox
Imádom az ilyen videókat, klassz megismerni a fejlesztőket, a nézeteiket és a játékról és a világáról alkotott véleményüket. És külön jó pont, hogy a munkálatokba is bepillantást nyerhetünk 1-1 képkocka erejéig.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...