Azt hiszem, eddig sem volt gond a Guerrilla Games munkáival. A Killzone egy intenzív belső nézetes shooter, a Horizon: Zero Dawnnal az volt a csapat célja, hogy ugyanezt az intenzitást egy külső nézőpontot használó sandbox akciójátékba ültessék. A Killzone-ból ismerős találatrendszer például ugyanúgy benne lesz a közelgő PS4-exkluzívban, így nem mindegy, hogy a testük mely részén találjuk el az ellenfeleket.
A második videó a stúdió történetére koncentrál, megismerjük belőle, hogyan alakul át a csapat FPS-fejlesztőből egy külső nézetű akciójáték készítőjévé. A narratíváért felelős direktor, John Gonzalez szerint a világ alapjainak lefektetése után jött a feladat nagyja, egy fogyasztható történetet kellett megírni.
Az utolsó videó főhősnőnkre, Aloyra hegyeződik ki. A srácoknak egy ikonikus hőst kellett megalkotniuk, aki megállja a helyét más PlayStation-karakterek mellett is.
A Horizon: Zero Dawn március 1-jén érkezik PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.