A The Bard's Tale IV-re a Kickstarteren kalapozta össze a pénzt a Wasteland 2 fejlesztője, az inXile. A srácok most a harcot mutatták be a legújabb videóban, elvégre a játékidő tetemes részét ezzel töltjük majd. A játékot belső nézetből irányítjuk, csapatunk tagjait a HUD alsó részében láthatjuk - itt adhatunk ki nekik különféle parancsokat. A rendszer olyan, mint egy dungeon crawlerben.
Természetesen a szerepjáték körökre osztott csatákkal operál, de ellentétben más címekkel, itt nem muszáj minden egyes karakter esetében a cselekvéspontokkal bajlódni, lehetőségünk van közös akcióra is.
A The Bard's Tale IV idén októberben landol PC-n, Macen és Linuxon.
Ezt a mondatot azért gondold újra. Egy 2D-s játék elkészítés sok esetben ugyanolyan vagy akár magasabb szintű fejlesztési kvalitást igényel mint egy 3D-s játék. A költségvetésről már nem is beszélve. Többek között azért is mentek ki a divatból a 2D-s játékok mert sokkal olcsóbb és egyszerűbb 3D-ben elkészíteni pályákat mint kézzel megrajzolni.
Érdemes végignézni a Daedalic Entertainment 2D-s kalandjátékain. Na ilyen szintű gyönyörű részletes grafikát nem sűrűn látni még 3D-s játékokban sem.
De persze a 2D csak bizonyos műfajokban működik jól, egy fps-hez nyilván szükséges a 3D, de ettől még az egyik nem lesz jobb a másiknál.
Próbáld ki a Venetica-t, abban van védés, elugrás és tanulni kell az ellenségek stílusát, hogy ne legyél pillanatok alatt darált-hús.
Sokan nem szeretik a Risen-t, pedig az is egy zseniálisan és profin megcsinált játék. Ott is egy nagyon komoly feszes harc-rendszer van, ahol ki kell ismerni az ellenségeket és alkalmazkodni hozzájuk. ( Sajnos a második és harmadik része az valami förtelem, de az első az cool !!! )
Vagy ott van a Kingdooms of Alamur: Reckoning ami szintén egész játszható, bár kicsit bárgyú maga a játék és csak a végére indul be igazán...
#8: A 3D jobb, mint a 2D, ez nem is kérdés. A 2D egy technikai, költségvetési és fejlesztői kvalitás hiányából fakadó kényszer, ami fölött szerencsére eljárt az idő... Egy rendesen megcsinált 3D játékot sokkal részletesebben ki lehet dolgozni, kisebb energia ráfordítással, élethűbb, látványosabb tud lenni. ( Attól, hogy 3D, még lehet "perspektivikus 2.5D" hatású a kamera beállítás... )
Azon pedig felesleges rugózni, hogy mekkora siker egy ilyen játék, mert nem az ! :D Ezeket százezres mértékkel mérik, még a Pillars of Eternity sem éri el az egymilliót, míg a komolyabb 3D-s RPG-ket több millióssal... Állítom, egy közepes harc-rendszerrel, ezzel a grafikai színvonallal 5-10 annyit tudnának eladni a Bard's Tale IV-ből, mint amennyit eladnak, ha egy közepes Skyrim-copy lenne... :(((
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.