A Microsoft bemutatta az Xbox Scorpio fejlesztői protípusát a Gamasutrának. Az Xbox Core Platform programigazgatója, Kevin Gammil kiemelte, hogy a Dev Kit jelentősen eltér attól a modelltől, amit a játékosok idén leemelhetnek a boltok polcairól.
Csak néhány példa: a GPU itt 44 feldolgozóegységgel rendelkezik, míg a kereskedelmi változat csak 40-nel. Memóriából is kétszer annyi, 24 GB DDR5 RAM van benne. Gammil szerint így sokkal könnyebb dolguk lesz a fejlesztőknek a 4K-febontás, textúrák és magas framerate eléréséhez. Ha ez megvan, egyszerűen optimalizálhatják a játékot a kereskedelmi modellhez. Érdekes még, hogy a Dev Kitben 1 TB-os SSD dolgozik a sima merevlemez helyett.
Ami a külsőségeket illeti, a visszafogott fehér design sem a végleges, bár a korábbi konzolok fejlesztői változatai rendre úgy néztek ki, mint a bolti modellek, de ez a Scorpio esetében máshogy lesz. Majd az E3-on kiderül minden!
Köszi, Mirror!
ha jol emlekszem pl PSONE emulalasa alatt a jatekok nagyobb felbontast is elerhetnek az akkor hasznalt alacsonynal. N64 emulalasanal is mukodik asszem. jo par youtube video van a neten ahol sokkal nagyobb felbontasban fut az emulalt jatek mint az eredeti hardware-n. akkor csak megoldhato, nem?
Plusz asszem a MP map packen van egy CE trailer feleseg. Amikor megneztuk,akkor azert majdnem magunk ala csinaltunk.:)
Felejthetetlen elmeny volt az egesz na.
halo combat evolved
halo 2
halo 2 multiplayer map pack
mar ha jol emlekszem es te is erre gondoltal...
Istenem, mekkora kiralysag volt ! Mai napig emlekszek ra, amikor 2005-ben meghoztak tesomek az 576-bol es a FF7 utan raktuk ossze egybol a Classicot aztan nyomtuk a Combat Evolved-et !
Ez nagyon gaz ahogy kinez.
Még ez sem igaz. A framerate nem nagyon fog változni. Pont az a lényege a dinamikus felbontásnak, hogy az stabil maradjon, meg egyébként is lock-olva van. A felbontás meg 1080p-lesz, a nagyobb framebuffer-hez már patch-elni kell.
"Félreértés ne essék: a 30 fps-re belőtt címek nem feltétlenül fognak hirtelen 60-nal futni, de a teljesítményük sokkal jobb lesz, és nem szembesülünk screen-tearinggel. Leginkább azok az alkotások kamatoztatnak a Scorpio erejéből, melyek dinamikus felbontásskálázásra képesek. Ilyen a legutóbbi DOOM, a Halo 5, a Gears of War 4, a Battlefield 1, a Call of Duty: Infinite Warfare és a The Division - ezeknél a framerate megduplázódik és a felbontás is 4K lesz. "
"Természetesen a rendszer visszafelé-kompatibilis marad, azaz a meglévő Xbox One-os játékokat is futtatja, csak sokkal szebben és gyorsabban, valamint nagyobb felbontásban."
https://www.gamekapocs.hu/hir/53627/xbox_scorpio_megerkeztek_a_technikai_reszletek
Kíváncsi vagyok hogy néz ki a végleges verzió,remélem nem ilyen full semmilyen lesz
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.