Az Arkane fejese, Raphael Colantonio a GameSpotnak adott interjúban igyekezett megnyugtatni a rajongókat, hogy rendben lesz a május 5-én megjelenő Prey PC-s verziója. A játékosoknak a Dishonored 2 számítógépes rajtja és a PC-s demó hiánya miatt lehetne okuk aggodalomra, azonban Colantonio szerint ők teljesen biztosak abban, hogy nem lesz gond a játékkal ezen a platformon sem.
A Preyt az Arkane austini csapata fejleszti (nem pedig a francia, ami a Dishonored 2-ért felelt), amely az úriember elmondása szerint megkétszerezte az erejét annak érdekében, hogy tökéletesre tesztelhesse a játékot. Az elmúlt hónapok csak arról szóltak a srácoknál, hogy sok különböző konfiguráción próbálgatták a programot - hiába fejlesztették ugyanis PC-n, a változatos hardverkínálat nyilvánvalóan nehezíti az optimalizációt. A Preyt egyébként a CryEngine hajtja, már ezért sem érdemes kapásból a Dishonored 2-höz hasonlítani.
Colantonio szerint a PC-s demóról egész egyszerűen időhiány miatt mondtak le, nincs takargatnivalójuk, és a crackerektől sem félnek. Mint mondta, a Steamen van pénz-visszatérítési lehetőség, ami demóként is felfogható akár, ezért döntöttek úgy, hogy a PC marad ki a szórásból.
Arra azonban nem árt felkészülni, hogy a Prey esetében sem ússzuk meg javítás nélkül az első napon: egy 1,3 GB-os peccsel számoljunk, ami különböző framerate-problémákat, összeomlásokat, játékmeneti és grafikai hibákat javít, valamint az AI-n is igazít egy picit.
Sebaj, addig is a hivatalos soundtrackkel lehet hangolni, ami már elérhető az iTunesban, az Amazonon, a Google Playen és a Spotify-on.
Legalàbbis a Dishonored 2 még mindig nincs törve :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.