Múlt hét pénteken jelent meg az Arkane Austinnál készült Prey, melynek címe bár azonos a 2006-os eredetivel, azonban mind történetben, mind pedig a koncepcióban különbözik tőle.
A Digital Foundry a demóhoz hasonlóan a teljes játéknál is megnézte, hogyan teljesít technikailag PC-n és konzolokon. Jó hír, hogy a kipróbálható változatban talált hibákat nagyrészt javították a fejlesztők, így mind PS4-en, mind pedig Xbox One-on jól fut a cím.
A PC-sek is örülhetnek, mert a számítógépes változatot ezúttal nem rontották el a készítők: a Digital Foundry munkatársa szerint egyenesen kiválóra sikerült a PC-s kiadás, mely sokkal reszponzívabb, valamint még gyengébb masinákon is jobban teljesít, mint a 30 fps-re korlátozott konzolos kiadások.
A 90es evekben volt egy System Shock nevu jatek (ha jol emlekszem az elso FPS amit egerrel lehetett iranyitani) es elegge erosen azelott tisztelges, tehat ez a jatek inkabb az erettebb korosztalynak van kitalalva, amugy meg sztem kimondottan izgalmas, h egy teruletre tobbfele keppen tudsz eljutni, h elszorva mindfele megtudsz egy csomo mindent, h mik tortentek az allomason, meg erdekes felfedezni az allomast.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.