2015 végén mutatkozott be a System Shock 3, melyet az Otherside Entertainment fejleszt. A csapathoz csatlakozott Warren Sepctor, az eredeti System Shock (valamint a Deus Ex) dizájnere is, így jó okunk van bízni a projektben.
A System Shock által képviselt játékstílus mostanában nagyon népszerű: a BioShock óta többek között a Dishonored is hatalmas siker volt, de a nemrég megjelent Preyt is erre a koncepcióra húzták fel. Bár a System Shock 3 alapsztorija nem túl eredeti, Spector a Polygonnak adott interjújában elárulta, hogy nem aggódik: a stílus népszerűségének köszönhetően több ilyen cím is megfér a piacon, és szerinte nem fognak összekavarodni a játékosok a hasonló ötletek láttán.
A System Shock 3 fejlesztése még az elején tart, így továbbra is csak koncepciós rajzokat tudnak mutatni a fejlesztők, íme:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.