E3 2017: Így fut majd PS4-en a Kingdom Come

  • Írta: zoenn
  • 2017. június 17.
  • Videó
Link másolása
Az oké, hogy a Kingdome Come: Deliverance PC-s verziója bitang jól fest, de mi a helyzet a konzolos változatokkal? Ezúttal a PlayStation 4-es verzió kerül terítékre - itt sincs szégyenkeznivalója a szerepjátéknak.

Sajnos idén már nem játszhatunk a Warhorse realisztikus szerepjátékával, de legalább már vághatjuk a centit. A Kingdom Come: Deliverance 2018. február 13-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

A játékban egy kovács fiát alakítjuk, akire rájár a rúd: nem elég, hogy Zsigmond király zsoldoscsapata porig rombolja faluját, egy polgárháború kellős közepén találja magát. A játékban nincsenek sárkányok, sem mágia, csupán a középkori Csehország. Itt a kardnak és páncélnak súlya van, és minden darab elhasználódik idővel.

A készítők még arra is figyeltek, hogy ha karaktereddel az este jól benyakalsz az ivóban, másnap sokkal nehezebben mozogsz.

A konzolos verzió minőségét eddig homály fedte, szerencsére a PlayStaton Access műsorban előkerült a PS4-es változat.

54.
54.
Formula1fanatic
#53: Igen, egyetértek mindennel amit leírtál az összes posztoddal, viszont van még min dolgozniuk. Az miért van, hogy látom csapást indít az enemy, én már akkor reagálok jó reflexel mikor mozdul a karja, de van 2 seces delay mire a karakterem karja/kardja mozdul hiába nyomom időbe a Q gombot, hogy letudjam védeni a csapást. Emiatt bekapom a vágást, holott simán letudnám reagálni az életben a csapását.
53.
53.
Artyom150
Emlékszem Mount & Blade-ben mikor először kapcsoltam be mindent legnehezebb fokozatra, és vívásra kényszerültem. Végtelenül egyszerű benne, lentről, fentről, és két oldalról lehet csapni (illetve szúrni is) egérmozgatással, és ugyanazzal az egérmozgatással lehet az ugyanolyan irányból érkező csapást védeni. Na most amikor először alakult ki egy olyan szitu, hogy én csaptam, kivédte, visszacsapott, védtem, visszacsaptam, védte, visszacsaptam talált, az nálam játéktörténelem volt, majd megőrültem a gyönyörűségtől, hogy vívtam egyet egy gépi ellenfél ellen. Na ugyanez lesz ebben a játékban is, csak remélhetően jóval fejlettebb AI-val, illetve több irányból lehet majd csapkodni, variációs lehetőségek száma nagyobb lesz, jóval nagyobb kihívásnak ígérkezik. Amikor majd tapasztaljátok milyen vívni, az önmagában elviszi a hátán a játékot.
39.
39.
Formula1fanatic
Egy szimulátor játékba azért ne rakjanak arcade harcrendszert. finomítani kéne a jelenlegit, többek közt az olyan dolgokat javítani amiket írtam az első posztomban.
33.
33.
Zoli0507
#29: Ez egyènfüggő, van amit èn elintèzek màsodik nekifutàsra amit màs 20-bòl se. Ès fordìtva. Èn arròl ìrtam hogy valami nem stimmel, az első kiadàs ès a mostani game of the year nem ugyanaz a nehèzsèg
29.
29.
Mr.Dead
#20: Hát az old demon az egyik legkönnyebb a játékban :"D
Pontiff viszont pajzs nélkül rémálom, kb az alapjáték legnehezebb fightja parry nélkül.
16.
16.
Zoli0507
Egyèbkènt ùjrakezdtem a DS-t. :D Az abyss watchers kardjàval tolom ès pàncèljàban. (Èn pèldàul sose hasznàltam pajzsot.)

Ennek rohadt jò a move-ja ès coop-ban ha valamelyik megidèz akkor ez az fegyver ami büntet.
5.
5.
Formula1fanatic
#4: Ez igaz, de kissé dinamikátlan a harc. Nagyon várom már ezt a játékot, régóta figyelemmel kísérem a fejlődését. A harc rendszerét érzem gyengének egyedül, pl roppant zavaró, hogy kitudnám védeni az adott csapást reflexből, de hiába nyomom a gombot 2 seces delayel mozdul rá a karakter. Ez idegesítő, nem ettől lesz real.
3.
3.
csabuszflash
akarom már most azonnal. előrendelés lesz ebből.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...