Marek Tyminski, a CI Games vezetője egy közleményben elismerte, hogy rosszul mérték fel helyzetüket, így a csapat mérete nem volt megfelelő ahhoz, hogy elérjék a kitűzött célokat.
A stúdió ugyanis a Sniper: Ghost Warrior harmadik részével egyértelműen az AAA-játékok ligájába szeretett volna bekerülni, de a szűkös csapatlétszám, a kevés rendelkezésre álló idő és a szükségtelenül nagy tervek teljesen felemésztették a csapat erőforrásait, miközben olyan problémákkal is meg kellett küzdeniük, mint a közel ötperces töltési idő PS4-en vagy a későbbre áttolt multiplayer mód. Nem véletlen, hogy a játék megjelenése kétszer is megcsúszott.
A kiadott közleményben Tyminski elmondta, hogy a csapat nagyon sokat tanult a fejlesztés ideje alatt, aminek segítségével nemcsak a CI Games egésze, de az egyének is sokat fejlődhetnek majd a jövőben. Azzal folytatta, hogy mikor elkezdték a Sniper: Ghost Warrior 3 fejlesztését, akkor úgy döntöttek, hogy a nyílt világ mellett teszik le a voksukat, viszont csak a premier után fogták fel igazán, mennyire túlvállalták magukat.
Tyminski pedig elismerte, hogy mindez hatalmas lecke volt számukra, így a következő, már készülő munkájuk során az így szerzett tapasztalatokat biztosan fel fogják használni. Legújabb játékuk például egy taktikai shooter lesz, amiben inkább a játékmenetre és a fontosabb mechanikákra koncentrálnak. Az új projekt természetesen nem nyílt világú lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.