A Hell Let Loose fejlesztői tényleg nem viccelnek, a második világháborús FPS-ükben akár 100 fős csatákat is vívhatunk. Minden játékosnak meglesz a szerepe: lesznek gyalogos katonák, de még a tüzérséget és a páncélosokat is mi irányíthatjuk.
Az ausztrál Black Matter alkotásában az erőforrásokra is oda kell figyelnünk, így a fontos kontrollpontok elfoglalása és az utánpótlás biztosítása bizonyára ismerős lehet a stratégiákból. A frontvonalak folyamatosan változnak, a készítők a háború szimulációját ígérik, nem pedig egy újabb aréna-FPS-t.
A Franciaország északi részén található St. Marie du Mont városát például 1:1-ben lemodellezték a srácok, négy négyzetkilométeres terep vár ránk, ahol az Egyesült Államok és a Harmadik Birodalom hadserege csap össze.
A fejlesztőket bevallottan a Red Orchestra 2 realisztikussága és brutalitása inspirálta, és mindezt nyakon öntik Project Reality erőforrás-menedzsmentjével és építési rendszerével. Persze nem esnek át a ló túloldalára: hosszú, fárasztó és unalmas játékmenet helyett az intenzív és intelligens csatákra esküsznek.
A stúdió hosszú évekig szeretné támogatni a Hell Let Loose-t, újabb és újabb hadszíntereket hozzáadva az Unreal Engine 4-es játékhoz. Kis csapatként egyelőre csak a PC-re koncentrálnak.
A lövölde várhatóan 2018-ban készülhet el.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.