Decemberre csúszik a Hello Neighbor

  • Írta: fojesz
  • 2017. augusztus 16.
  • Csúszás
Link másolása
A hónap végén jelent volna meg a játék végleges változata, azonban a fejlesztőknek az utolsó pillanatban sikerült kiszúrniuk magukkal: egy engine-frissítés nagy adag javítanivalót hozott.

Az eredeti tervek szerint augusztus 29-én jelent volna meg a Hello Neighbor, amelyben a furcsán viselkedő szomszédunk után kutathatunk. Egy kicsit hasonlít a játék az Alien: Isolationre: miután betörtünk az úrhoz, úgy kell felfednünk a titkát, hogy nem bukunk le előtte, a nehezítés pedig az, hogy a mesterséges intelligencia minden erejével azon lesz, hogy kiismerjen és megtaláljon minket, elvágja a menekülési útvonalakat, és csapdákat állítson.

A rossz hír az, hogy a teljes verzió végül csak december 8-án láthat napvilágot. A fejlesztők szerint a csúszás 100 százalékig az ő hibájuk, egy motorfrissítés ugyanis lényegében romokba döntötte a játékot. Meghülyült az AI, és a stabilitást is kikezdte az update, így most azon vannak, hogy ezeket a problémákat megoldják. Addig is marad az Early Access-verzió a Steamen, amely a teljes tartalom 40 százalékát vonultatja fel, viszonylag stabil, és épp most frissült egyet - a változtatásokról is szó esik a fenti videóban.

3.
3.
imchristailor
Streamek alapjan nekem sem tunt tul jonak. Az alapkoncepcio erdekes, azon kivul nincs benne semmi.
2.
2.
GAMEROD
Mit fura? Egy rakás szar, ráadásul időről időre romlik. Az ötlet nem lenne rossz, ha a megvalósítás és az áttekinthetetlenül összevissza pályák nem olyanok lennének, amilyenek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...