Gamershell - Ubi Soft már is kiadta első peccsét a nem rég debütáló Far Cry-ról. A játék nagyon üt, hisz a zene a grafika ott van a szeren és tényleg lenyügőző talán ami nem tetszik -személyes vélemény- az a történet kivitelezése. A helyszín választás tökéletes, de ez a megyek megmentem story lehetne jobb is. Nem mondom, hogy rossz, de sajnos eltörpül a fent említett dolgok mellett. A most megjelenő patch számos apró hibát kíván orvosolni, igaz nem olyan fontos hibák, mivel a játékban alig, vagy szinte nincs is bug. A javítás a single player és a multiplayer módra is gyógyírt jelent, lássuk mik is ezek:
Az egyjátékos mód nagyon jó, igaz jó magam nagyon az elején járok, de nem lehet letenni a játékot. Kitűnően muzsikál az engine is, hiszen gyengébb gépeken is elfut - gondolok itt magamra hiszen nem mai darab a gépem. Szóval a javításokról annyit, hogy orvosolva lett a guggolás, célzás, mert ugye eddig nyomni kellett közbe egy gombot hogy ezt a műveletet elvégezhessük, de most már ezekhez külön gomb tartozik. Egyes pályabetöltések esetén a játék mindig kifagyott - én nem tapasztaltam ilyet -, de most ez is a múlté, mert a srácok ezt is orvosolták, mint ahogy javítottak az MI-n is. Ha betöltöttünk egy pályát, biztos feltűnt mindenkinek, hogy az ellenfelek hol pontosan lőnek hol el se találnak, illetve mindig a föld fölé érkeztünk meg betöltés után. Ezek mind javítva lettek és végre a mentés során az MI-t is próbálja tárolni a játék.
Multi ügyben annyi a helyzet, hogy végre itt a PunkBuster - jajj a csítereknek - és a játék az ASE-t (All Seeing Eye) is támogatja, mely mint köztudott kitűnő szerver kereső program. A netkód is javítva lett, mert a járművek és a telepített fegyverek használata megnövelte a pinget.
A patch az 1.1 számot viseli és 26.5 MB-t kóstál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.