Egy kis gyorstalpaló, ha lemaradtál a 2013-as bejelentésről. A lopakodós elemekkel megspékelt akció-RPG-re ugyanabban az évben 48,7 ezer euró jött össze az Indigogón. A független SeithCG csapata lényegében egyetlen fejlesztőt takar, ő Lionel Gallat, aki korábban a DreamWorksnél és a Universal Studiosnál dolgozott animátorként. Ezért is tartott olyan sokáig a munka.
A Ghost of a Tale egy sötét fantasy világban játszódik, ahol Tilót, egy bájos egeret irányítunk. Egy veszélyekkel teli kalandba csöppenünk, ahol saját múltunk után kutatunk, és egy titokzatos kataklizma után feltámadtak a holtak is. A játékban ugyan harcolhatunk is, de a lopakodás sokkal inkább célravezetőbb, és néhány helyzetből egyszerűen kidumálhatjuk magunkat. A bejárható világ elég érdekes, tömve van kazamatákkal, mi is egy patkányokkal teli börtönből szabadulunk a történet elején.
Gallat ígérte szerint a kampány mintegy 15-20 órás lesz, ami 60 küldetést jelent, ám ha minden titkot és rejtekhelyet felkutatunk, hosszabb is lehet.
A játék korai hozzáférésű verziója nyár óta érhető el a Steamen és az Xbox Preview programjában. A végleges változat 2018 márciusában érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.