A Kotaku számolt be arról, hogy a tavalyi évben a Rebel Galaxyt is készítő Double Damage csapata egy háromhetes munkát követően bekopogott az Electronic Artshoz, méghozzá egy egyedi, saját Star Wars-játék ötletével. A koncepció alapját a klasszikus X-Wing adta, vagyis egy űrbéli lövöldözős játékról volt szó. Travis Baldree a magazinnak elmondta, hogy alapvetően egy kampányközpontú játékot képzeltek el, csak az X-Wing formuláját felhasználva.
Baldree azt is megjegyeezte, hogy a demót más játékok elemeiből rakták össze, így a modellek is már léteztek valahol. Az EA végül vissza sem jelzett, így természetesen semmi sem lett a projektből.
Nem szabad.
Ahogy erre a Porsche is rájött nemrég, hogy rossz döntés volt az EA (NFS) kezébe ad Porsche jogokat, mert így nem jutott el annyi emberhez.
Most már minden stúdió pakolja a játékába és boldogok.
A Disney is itt rontotta el. Mindenkinek jogot kellett volna adni, aki szerintük jó SW játékot akar kiadni, így több helyről dőlt volna a lé is és nem csak egy Battlefront vacakban kellene rágcsálni a csupasz csontot a rajongóknak.
Régen született néhány SW gyöngyszem, pl a Kotor, Jedi Knight sorozat, Force Unleashed, rengeteg urhajó csata szimulátor, Empire at War, vagy éppenséggel a Republic Commando. Nem kell hogy mindenki szeresse az összeset, rengeteg féle/fajta volt, mindenki megtalálta a magáénak valót, ám manapság pedig, amikor már grafikailag, animáció és mechanikai téren is fejlődött a játékipar, kapunk egy reworkolt BF2-t, ami szerintem sem egy rossz játék (sőt, szerintem marha szórakoztató), de kevés.
Az embereknek újra maradandó Star Wars SINGLEPLAYER(!) játékokra van szükségük, hisz a fent felsorolt játékok óta eltelt 10 év is...
A manapság SW név alatt kiadott szutykok alapján ítélve persze engem sem érdekelnének, h mit kezdenek a SW címmel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.