A Lost Planet-et fejlesztő Capcom producere, Keiji Inafune állítása szerint, a Halo ösztökélte őt, hogy belevágjon a szóban forgó akciójáték fejlesztésébe.
A Lost Planet-et fejlesztő Capcom producere, Keiji Inafune állítása szerint, a Halo ösztökélte őt, hogy belevágjon a szóban forgó akciójáték fejlesztésébe.
A japán úriember ugyanis hatalmas Halo-rajongó, s mindig is olyan játék fejlesztéséről álmodozott, mint a Bungie FPS-e - egy gond volt csupán vele: érdekes és izgalmas ez a gamma, csak túl "amerikai". A japán piacra más kell, bizonyítják ezt a szegényes keleti eladások: Inafune így fogta a japánok által oly kedvelt robotokat, s a Haloéhoz hasonló univerzumba pakolta őket űrrovarok és mutánsok nélkül. A januárban megjelenő Lost Planet kétségtelenül keletiesebb szájízt hagy majd a játékosokban, ám ettől függetlenül remek játék kerekedett ki belőle - állíthatjuk ezt a májusban megjelent egyjátékos demó alapján.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.