Az Electronic Arts 1,16 milliárd dolláros árbevétellel zárta a december 31-én véget ért negyedévet, ebből 380 millió dollárt tettek ki a dobozos, és 780 milliót a digitális eladások. Az összforgalomnak tehát a 67 százalékát hozzák ma már a digitális csatornák, és a különbség csak nőni fog várhatóan: a legutóbbi negyedévben 18 százalékkal estek vissza a dobozos eladások, és 14 százalékkal erősödtek a digitális értékesítések.
A cég ezzel együtt viszont 186 millió dollár veszteséget könyvelhetett el, lényegesen többet, mint az előző év hasonló időszakában - akkor csak 1 milliós volt a mínusz. Ebben valószínűleg az is közrejátszott, hogy a negyedév fő attrakciója, a Star Wars: Battlefront II teljesítménye alulmúlta a cég várakozásait.
Az "akik büszkék vagyunk" rovatban a FIFA-t emelte ki a cég, ami nem csoda, a játék konzolos rajongótábora 42 millió főt számlált a tavalyi év végén. A FIFA Mobile csak az elmúlt negyedévben 26 millió új játékost húzott be, és a FIFA Ultimate Team játékosbázisa is 12 százalékkal nőtt a FIFA 18 rajtja óta. A Battlefield 1 is jól áll, itt 25 millió játékosról számolt be az EA, és a The Sims 4 rajongói is többen lettek, ez esetben 35 százalékkal nőtt a bázis.
A kiadó pénzügyi éve március 31-én ér véget, az EA 5,1 milliárd dolláros árbevételre, és 1,015 milliárd dollár profitra számít.
Értelmes sztori: Nem. Egyszerűen csak nem. Ígéretes alapok, amikkel aztán nem lett semmi, csak az épp adott csili-vili setpiece támogatása némi háttérrel. Papírmasé, rettentő gyengén írt karakterek, nulla logika, egyetlen jobb/szebb setpiece (a csillagromboló tetején, az valóban jó volt) de egyébként értékelhetetlen a kampány.
Online csaták, lootbox túllihegés: Egybevettem, mert összetartozik. Mivel a lootboxot kikapták látszik mekkora hulladék nélküle a fejlődési rendszer, a balansz szintén. A graf szép, a pályák jól néznek ki, de ettől még nem lesz emlékezetes.
Ha te élvezted, szeretted, legyen, jogod van hozzá, hogy meglegyen a saját véleményed, de ha általánosságban nézzük, abszolút közepes, vagy az alatti játék, amit a saját 10+ éves elődje is cipóra ver minőség szempontjából.
Ha igazi szégyen kell, akkor ott a Battlefront 3 Legacy mod, ami egy mod a BF3 koncepcióról, és elemeivel, na ott van emlékezetes csata, amikor a földön kezded, reménytelennek tűnik, így kirepült a pályáról a bolygó felett zajló űrcsatába, kilövöd az ellenség hajóját, aztán visszarepülsz, hogy odalenn is rendet rakj egy hőssel, akit kioldottak neked a cselekedeteid. A grafika is jobb egy fokkal, de az lényegtelen igazából, ha nem szájat tátni, hanem játszani akar az ember.
Amíg az EA nem tesz valami hasonló kaliberűt az asztalra, vagy legalább valamit, ami egy területen baromi kompetens - a sztori látszik, hogy nem érdekli őket, hisz lelőtték az egyetlen SW játékot, amely arra koncentrált, a gameplay egy battlefield reskin, csak gyengébb, a graf szép. Ennyit tudnak, így egyáltalán nem csoda, hogy a gamerek és SW fanok nagy része szerint az egész 4 éves ciklusuk amit az SW címen töltöttek egy nagy konszekutív bukás. Persze nem csak ez, nem adtak ki semmi normálisat egy jó ideje, szóval megérdemlik azt a veszteséget.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.