Épp a héten számoltunk be arról, hogy a Massive Entertainment intenzív toborzásba kezdett, ami már akkor is azt sejtette, hogy valószínűleg készül a csapatnál a The Division 2. Nos, a találgatások igaznak bizonyultak, a játék valóban úton van, és bár a hivatalos bejelentésre még várni kellett volna egy kicsit, a német nyelvű sajtóközlemény szivárgása miatt már meg is tudtunk ezt-azt róla.
A rossz hír az, hogy a bejelentés nem valami bőbeszédű, mindössze arról olvashatunk, hogy a játék a Massive Entertainment vezényletével készül, de egyébként a Ubisoft Annecy, a Redstorm, a Reflections, a Ubisoft Bucharest és a Ubisoft Shanghai is besegít a munkálatokba. A program a Snowdrop Engine továbbfejlesztett változatát használja, és az első komolyabb bemutatóra a júniusi E3-on számíthatunk.
Addig az első rész támogatása sem áll le, hamarosan megkapjuk a játék Xbox One X-es frissítését, valamint olyan jutalmakat is feloldhatunk majd a címben, amelyeket a folytatásban használhatunk.
Amennyiben a hivatalos bejelentés megtörtént, és kapunk extra infókat, frissítjük a hírt.
Ide ki lehetne találni valami mást. Nem egészen tudom hogy mit, de valami mást, a meglévő anyagok mellé. Eleget töltöttem az életemből olyanakkal hogy craft alapanyagot gyűjtök meg statokat növelek, ma már csak ránézek egy ilyen rendszerre és magasról szarok az egészre, tudom hogy az a rengeteg idő amit ilyenekre áldoztam az életemből, nem tesz hozzám semmit és értéktelen amint kilépek a játékból. Meglátom hogy van 15 féle craft alapanyag meg beváltható token különféle helyekről, és így... köszi nem, és bezárom.
Szóval ezzel a sok dumával csak azt akartam mondani, hogy nem baj, ha nem értesz egyet, akkor is multi a lényege a játéknak sajnos. Max, te nem arra vágysz, és igen, lehetett volna a single rész nagyon könnyen sokkal erősebb is, de még a single player részről is ordított, hogy teamplayre van írva. Persze lehet egyedül is, én is úgy csináltam, de alapvetően nem az volt a koncepció, hogy egy single player game fog készülni.
--Nem baj :)
"Én végig szólóztam a sztorit, afféle I am Legend szimulátorként, és többre vágytam utána".
--Én is, de ez nem változtat rajta, hogy a multi a központi elem, ez csak azt jelenti, hogy szereted a single player részét, és ez vonzott először be. Rengeteg lehetőség lett volna benne, de nem aknázták ki. Remélhetőleg a 2. részben azért nagyobb hangsúlyt kap.
"Ezen kívül 2 dolgot mutat fel:"
1. loot
-- Valóban, mint az összes rpg szerű game. Ebbe nem lehet belekötni. A lootolás egyébként kiemelkedően van megvalósítva. Rengeteg kombót lehet kitalálni a lootolt itemekből, mindig van egy új ötlet, cél. Ez egyébként szűkült a 6os szettekkel, de szerintem ennek a (vissza)lépésnek a motivációja a casual playerek segítése volt.
2. hangulat
--Abszolút verhetetlen. Teljesen egyetértek.
--Én azért raknék egy 3. pontot is, mégpedig a skirmisht, ami egyértelmű pvp ony, és a dark zonet, ahol lehetsz vadász, vagy vadászott, vagy a vadászra vadászó vadász :) Én a dark zone miatt vettem meg a játékot, mert a bétában iszonyat beszippantott. A survival szerintem önálló játékként is megállja a helyét, annyira jó lett. Az underground sosem tetszett, Monoton, rettentően unalmas loot grinding.
"a "kampány" kivégezésével semmi okom nem maradt játszani"
--Igen, ha a 2. és a 3. pont (leginkább ezek ötvözete miatt jó a játék) nem érdekel, akkor a program hagy maga után némi kívánnivalót, ugyanis a single player része az kevéske lett.
pénzt nem adnék ilyen csalókkal teli ***ra hogy huzamosabb ideig multizzak benne, csak a sztori érdekel engem is, solo-ban
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.