Múlt héten erősítette meg a Fatshark, hogy remek ütemben fogy a Warhammer: Vermintide egyelőre csak PC-re megjelent folytatása, a játékból ugyanis a premierjét követő első pár napban félmillió darabot értékesítettek. Később ez a szám aztán tovább emelkedett, és bár nem tudjuk, pontosan mennyivel, a stúdió vezetője, Martin Wahlund a PCGamesInsider magazinnak adott interjúban elárulta, már most sikerült lenyomni az első rész PC-s és konzolos összeladásait.
Mint mondta, nagyon örülnek a sikernek, hiszen egy játék megjelenését megelőzően fogalma sincs a stúdiónak, hogy milyen fogadtatásra lel a cím. A Fatshark azonban nagyon reménykedett, mert tisztában voltak vele, hogy egy jó játékot készítettek, de a kisebb költségvetés miatt pont a marketingre nem jutott már kellő mennyiségű összeg. Ennek ellenére büszkék rá, hogy egy ilyen aprócska független stúdióként is óriási sikert tudtak elérni.
Képzeld el, meg is vettem időközben, mert a Warhammer az jó, a csapatjáték az szintén jó. Ráadásul most nagyon nincs mivel játszanom. Sajnos szerintem nagyon hasonlít a For Honorra, viszont minden szempontból jobb nála. A hanonlóság számomra továbbra is megállja a helyét, hiszen mindkettő egy melee shooter. Most, hogy külső, vagy belső, vagy skill alapú vagy nem skill alapú, az már tök mindegy számomra. Ismétlem, SZÁMOMRA.
A pozitív csalódás, és olcsóbb is volt mint a for honor.
Viszont annak ellenére, hogy jónak mondható, nem gondolom, hogy hónapokra ki tudna ütni. Szerintem egy hónapig ha le tud majd kötni. Nyilván ez is több, mint a for honor 4 órája.
Vermintide belső nézetes, hack&slash harccal, co-op PvE.
De lehet én tévedek.
A játék sikerének meg nagyon örülünk, még sok-sok kontentet hozzá :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.