Az új God of War egyik érdekessége, hogy egyetlen vágás sincs a játékban, az egész kaland olyan, mintha egyetlen felvételből állna az egész. A legújabb fejlesztői napló ezt a fícsört mutatja be.
Mindez természetesen óriási kihívás, az alábbi videóban Dori Arazi, a Sony Santa Monica munkatársa értekezik arról, hogy milyen nehézségekkel járt a vágások és a töltőképernyők eliminálása. A témáról egyébként az első három óra alapján készült beszámolónkban is megemlékeztünk.
A God of War április 20-án jelenik meg PS4-re.
Továbbra sem fogja senki sem elvenni az örömömet, továbbra is ki fogom fejezni a magam rajongó "kurvás debil" stílusában egyrészt mert a számomra kedves kiadók mint az ND vagy Santa Monica vagy From Softwere, Japan Studio olyan élményekkel gazdagított hogy megérdemlik részemről a bizalmat és a támogatást. És mivel szólásszabadság van a kritikámat is meg fogom fogalmazni az olyan vélemények ellen amik felületes, rossz ízlésről és előítéletről tesznek tanúságot vagy csak nem ismerik az adott stúdió múltját vagy előítéletek miatt leírnak egy játékot mielőtt játszottak volna vele.
Off vége.
Neked eddig mi a véleményed a játékról Yanez hogy érintett a játékmenet változása? (tudom Te nagy gow fan voltál) Nyitottan állsz-e hozzá vagy nehezen viseled a változást? :)
Lehet fanyalógni hogy:-deee ez máá nem a régi karcsi nem isz god of wááár anyaaa annya-mint valami idióta de nem ér semmit! Attól még Kratos jön és szétcsap mindenkit BITCHEZZZ! :D Év játéka lesz ide a kibaszott rozsdásbökőt hogy év játéka lesz. A kételkedőknek meg üzenem ne kételkedjenek olyan játékot kapnak hogy össze fogjátok szarni magatokat örömötökben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.