Star Wars: Battlefront II - feloldották a hősöket

  • Írta: fojesz
  • 2018. március 22.
  • Letöltés
Link másolása
Tegnap óta érhető el az a frissítés a Star Wars: Battlefront II-höz, amely alapvetően alakítja át a játék fejlődési és jutalmazási rendszerét. Ezzel együtt az összes hős és spéci űrhajó azonnal hozzáférhetővé vált a játékosok számára.

Hosszas huzavona végére tett pontot a DICE, tegnap élesedett ugyanis a Star Wars: Battlefront II frissítése, amely átalakítja a játék sokat kritizált fejlődési és jutalmazási rendszerét.

A változtatások lényege, hogy a loot boxokból kikerült minden olyan elem, amely befolyásolhatja a játékmenetet, Star Cardokat csak úgy szerezhetünk, ha sokat játszunk az adott kaszttal/hőssel/űrhajóval, és szintet lépünk vele: az így szerzett képességpontokból vehetünk majd új kártyákat, a keretünktől függően dönthetjük el, hogy melyiket választjuk.

A loot boxok azért maradnak, ezek viszont csak kozmetikai elemet tartalmaznak, és nem is vehetjük meg őket, a napi bejelentkezésekért és a különböző mérföldkövek, illetve kihívások teljesítéséért járnak. A mikrotranzakciókat áprilisban hozzák vissza a készítők, a kristályokból különböző skineket vásárolhatunk majd.

A DICE leszögezte, hogy minden eddig megszerzett Star Cardunk megmarad a frissítés után is, továbbá bejelentette, hogy az új rendszerrel összhangban az összes hőst és spéci űrhajót azonnal hozzáférhetővé tette a játékosok számára. (Reméljük, senki nem dolgozott túl keményen Darth Vaderért...)

A frissítés emellett új pályát is hozott, az előző részben is felbukkant Bespinen játszódó térkép a Blast, a Heroes vs. Villains, az Arcade és a limitált ideig elérhető Jetpack Cargo módokban játszható. A további apróbb javítások listájáért a hivatalos oldalt érdemes meglátogatni.

14.
14.
ollie92
Aki szeretne gyorsan fejlődni hősökkel, azok GA-t próbálják, 1 pályán majdnem kaptam 1 skillpointot BOSSK-ra, de papával is simán szereztem 10k pontot. Aki szeretne kipróbálni a hősei képességeit, hogy majd melyik irányba fejlődjön, az arcade-ban megteheti, az összes kártya elérhető, mind 4-es szinten (EPIC)
13.
13.
revdav11
#8: Áprilisban jön egy másik frissítés, ahol a crafting partokat be lehet váltani skill pointokra, 40 crafting partért kaphatsz 1 skill pointot. És mivel minden star card vásárlás és fejlődés 1-1 skill pointot vesz igénybe, ezért ha van egy 3-as szintű kártyád amit feltolnál 4-esre, az mostmár 1 skill pointba (40 crafting partba kerül, azelőtt pedig 480-ba került volna).

A creditekért pedig a szintén áprilisi frissítés után lehet skineket és egyéb kozmetikai cuccokat venni.
12.
12.
Ra1D3n
Én inkább abban bízok, hogy az XP követelményeket csökkentik. Jelenleg 23-as szinten vagyok, megvan minden karakter, de kb 7-8 heroes vs villains meccs lenne felfejlődnöm a következő szintre, ami szerintem nagyon sok. Ehhez képest a sima Blast játékmód amit bírok, töredék ennyi xp-t ad, hiába vagyok folyton a top3-ban(durván a harmadát), és ez legalább élvezhető, míg a heroes vs villains unalmasabb jóval, és elég nehézkesen dob össze matchmakingben is...
10.
10.
RangerFox
#3: 20 óra multival + a sztori végigjátszásával feloldottam minden hőst. Utána pedig ráálltam a hero crate-ek vásárlására a kártyák miatt. Ez az új frissítés szerintem megnehezíti a kezdők munkáját, de célirányosabban tudnak fejlődni az adott karakterekkel legalább. bónusz pont, hogy már alapból elérhető mind a három card slot, így elég sok fajta kombinációt ki lehet próbálni már a legelején is az adott hőssel. Egyelőre várok valamilyen bónusz map-re, hősre, neadjisten egy sztori dlc-re. Remélem teljesítik az ígéretüket és támogatják a játékukat.
9.
9.
ollie92
#4: Pontosan, total bullshit, mivel az elején lehúzták 10-15k creditre, simán pár óra alatt fel lehetett oldani.
8.
8.
Tiramisu96
A pénznek illetve a crafting partoknak a frissítés után van valami értelme még?
Én egyenlőre úgy látom ,hogy nem.
5.
5.
Gykrizsi
#3: Már bocsi, de első nap óta játszom vele, és konkrétan 3-4 nap alatt minden karakterem megvolt, úgy, hogy napi 2-3 órát játszottam vele, nem egyhuzamban.
4.
4.
Gykrizsi
Amúgy meg megjelenés óta nem volt benne mikrotranzakció, vagyis csak játékkal lehetett pénzhez jutni, így nem sok jelentősége van, kb. ugyan ott vagy, kicsit kisebb a szerencse szerepe, mert itt konkrétan költheted el a skill pontokat.

Ui.: A pénz megmaradt, viszont értelmét nem igazán látom, lévén semmire nem költhető, erről tud valaki valamit?
3.
3.
fojesz
#2: Ez mellément: rengeteget játszottam a játékkal, és korántsem volt ilyen rózsás a helyzet még a változtatások után sem.
2.
2.
Gykrizsi
Olyan jó lenne, ha a cikket író ember legalább kipróbálta volna a játékot, miután hozzá fűz egy ilyent, "Reméljük, senki nem dolgozott túl keményen Darth Vaderért". A játék első napos frissítésében olyan alacsonyak lettek az árak és magasak a jutalmak, hogy kb. négy nap elteltével, nem sok játékkal minden karakterem megvolt, és még pár dobozt is vettem. Tény, hogy ezk után nem sok értelme volt a fizetős karakter opciónak, mert egy-két óra alatt, ha nem is vesszük a kihívásokat, megtudtál venni egy karaktert.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...