A Star Wars-univerzumban játszódó raytracing-demó mellett más bemutatóval is készült a Game Developers Conference-re az Epic. A cég az Unreal Engine-t és a 3Lateral Meta Human Framework nevű technológiáját eresztette össze, méghozzá azzal a céllal, hogy megmutassák, hogyan festenek majd a jövő játékkarakterei.
A techdemóhoz a mo-cap zsenit, Andy Serkist hívták segítségül, aki a Macbeth egyik monológját először a saját digitális másának szájába adta. Érdemes megnézni, hogy a rendszer mennyi apróságot rögzített a színészen, a karakternek még a szembe is könnybe lábad:
De talán még ennél is érdekesebb, ahogy ugyanezt a jelenetet egy idegen lényként adja elő. Simán elfogadnánk ilyen mimikát a következő Mass Effectben:
További érdekesség, hogy az Epic mindezt élőben, valós időben renderelve demózza a San Francisco-i konferencián. A kulisszatitkokba az alábbi videók vezetnek be minket:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.