Kedden jelent meg a Far Cry 5, és a kampányon felül sokan már az Arcade módot nyúzzák. A beépített pályaszerkesztő a játék egyik legérdekesebb része, hiszen saját térképeket és kihívásokat rakhatunk össze benne - több ezer objektumból gazdálkodva. És ami a legszebb, az itt megszerzett ingame pénzt és perköket a sztorimódban is felhasználhatjuk.
Több játék kedvenc helyszínéből már meg is érkezett Far Cry 5-verzió. Itt van mindjárt a Counter-Strike legendás térképe, a de_dust2. A stratégia itt is szinte ugyanaz, mint korábban:
Várható volt, hogy a PUBG és az egész Battle Royale-hisztéria is megérinti a játékosokat:
A Call of Duty: Black Ops ikonikus multis pályáját, a Nuketownt már minden érdeklődő letöltheti a játékon belül.
A Resident Evil 7 hátborzongató kúriája, amely a Baker-családnak ad otthont, már a Far Cry 5-ben is feltűnt.
Egy nap alatt ez igen szép teljesítmény a felhasználóktól, és nyakunkat tennénk rá, hogy amint a közösség kiismeri az Arcade módot, egyre több igényes munka születik majd. A kampány mellett érdemes sűrűn lecsekkolni az aktuális kínálatot!
#3: Amit te egy játékból látsz az két dologtól függ. Az engine-től és a level designer-től, vagyis a pálya készítőjétől. (persze a modellezőtől, a texture artist-tól és sok más apróbb dologtól is függ, de ez a kettő ebből a szempontból a legfontosabb) Egy játék nem csak összepakolt modellekből áll, mert abból azt kapod, amit fent is látsz. Sokkal összetettebb munka a megfelelő kinézetet elérni ;) Ezt meg nem lehet minden mezei játékostól elvárni.
1ébként sem értem miért kell ennyire grafika buz*nak lenni állandó jelleggel (pedig én is a szebben festő játékokat tolerálom, bár nálam pl. az nem feltétlen mindig csak a realizmust jelenti), itt nem a grafikán van a hnagsúly elsősorban, hanem a kreativitáson
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.