Az Eidos Montreal és a Square Enix nemrég indított egy videósorozatot, amiben a Shadow of the Tomb Raider szakemberei mutatják be saját munkájukat és azok játékbeli szerepét. A sort ezúttal a bevilágítással foglalkozó Audrey Flammand Lapointe folytatta, aki többek között arról mesél a videóban, hogy milyen fontos szerepe lesz a színeknek, a kontrasztoknak és a fényeknek abban, hogy jobban azonosulni tudjunk Lara érzéseivel.
Például könnyebb legyen különbséget tenni a múlt vagy jelen történései között, vagy éppen segítséget nyújtson abban, hogy a környezetet jobban kiismerve tudjuk, hol található az ellenfél, vagy hol tudunk majd elrejtőzni.
Ha több részletre is kíváncsi vagy, olvasd el előzetesünket, mert abban Zoenn mindenre kitért. A Shadow of the Tomb Raider 2018. szeptember 14-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
De nem bánom, a lényeg az, hogy legyen hasonlóképp végeláthatatlanul hosszú mint az előző kettő és azért némileg kevesebb arcade elemet tartalmazzon, mert a Rise-ban szinte minden megcsinált helyetted a kibaszott játék. Az sem számított hogy hogyan ugrasz, mert a rendszer odahúzta szó szerint a karaktert az adott peremre, platformra vagy épp farönkre, gyakorlatilag minden automatikus volt, az ügyességi követelmény kb lófasz se volt bazmeg csak egy kibaszott sínen húzzák az embert végig a játékon amit némileg ellensúlyoz a rengeteg felfedezhető terület, barlang, meg mellékküldi és gyűjtögetés. Ez remélhetőleg marad, illetőleg nem bánnám, ha ezeket az eszement akciókat nem erőltetnék bazmeg, hogy a lábunk alatt omlik össze minden futás közben, fahidak, sziklák stb faszom mert ez már elég hitvány közhelygyűjtemény.
mondjuk en mar varom
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.