Mint ismert, az E3 előtt egy hónappal szárnyra keltek olyan feltételezések, miszerint a Batman: Arkham-széria brit készítője ezúttal egy Superman-játékot készít. Még az első részleteket is megosztották a szivárogtatók, akik szerint az E3-on leplezték volna le a címet.
Most már tudjuk, ebből nem lett semmi. Ennek nyomán mégis számos rajongó fejezte ki nemtetszését a Rocksteady közösségi csatornáin, amire a társalapító, Sefton Hill egy Twitter-üzenetben reagált.
"Tudjuk, hogy néhányan csalódottak vagytok, hogy ebben az évben nem voltunk kinn az E3-on. Az egész csapat olvasta a reakciókat, és mindannyian nagyon sokra értékeljük a következő projektünk iránti szenvedélyeteket. Tudjuk, mennyit jelent nektek - ebből inspirálódunk és töltődünk fel, hogy egy olyan játékot tegyünk le az asztalra, amire büszkék lehetünk. Miután készen állunk, megosztjuk veletek a részleteket" - fogalmazott a stúdió illetékese.
Bármilyen játékon is dolgozik a Rocksteady, biztosak lehetünk abban, hogy nagyot fog szólni. Idén lesz még kiállítás máshol is, bőven lesz idő leleplezni a játékot.
Mondjuk a film elég rossz példa, az speciel borzalmas volt.
https://www.youtube.com/watch?v=IA0WDnTxbGU
Vagy nem kell őt legyengíteni, elég ha csak valami olyan környezetbe kerül, ahol egyenrangúak vele - és innentől igazából az írókon múlik mit hoznak ki a sztoriból.
Pont azt szerettem a Batman játékaikba hogy Batman sebezhető, ő is egy ember, ha volt 2-3 gépfegyveres ellenfél akkor már lopakodni kellett, és Supermannél csak a harc lenne előtérbe, amíg az első két Batmannél (csak is azokkal játszottam, az Origins pedig egy fércmű) remekül működött mind a két rendszer, és egymást váltogatták, ezáltal nem vált unalmassá. De Superman repked össze vissza és üt.
Egy Zöld íjász játék valóban jobban hangzik mint Superman kalandja, de hátha kihoznak belőle valami jót.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.