Komoly jelentősége van annak, hogy a Cyberpunk 2077 az elejétől a végéig végigjátszható, még akkor is, ha ezt csak a belsős tesztelők tehetik meg. Lehet, hogy mégsem kell hosszú éveket várni a premierre?
Az Engadgetnek adott interjújában az akció-RPG producere, Richard Borzymowski elmondta, a játéknak még nem készült el az összes assetje, illetve a felfedezett bugok kijavítása is várat még magára, azonban a történet az elejétől a végéig végigjátszható. Az már más kérdés, hogy az élvezhetősége - pont a fentebb említett hiányosságok miatt - nem az igazi.
Borzymowski kiemelte, hogy az irány megvan, tudják magukat tartani a lefektetett alapokhoz, remekül haladnak, de még rengeteg a tennivaló a Cyberpunk 2077-en.
A Gamescomra friss képekkel és artworkökkel készültek a lengyelek.
Ezenkivul mas idegesito dologgal nem talalkoztam, kiceve meg talan azt sajnaltam, hogy a birtokunk nem kapott tobb figyelmet.Szivesen szureteltem volna a szolomet, majd bort keszitettem volna es meghivom a barataimat is.A hazba is el tudtam volna kepzelni tobb fegyvertartot es pancel allvanyt.
De igy is nalam a legelvezetesebb open world rpg amit eletemben jatszottam, benne is van 200 oram.
A cyberpunkal sem lesz gond, es mivel hatalmas sci-fi rajongo vagyok, elso napos vetel lesz.
Amúgy azért kritizálták az E3-as trailer-t, mert javarészt nappali időszak volt benne. De már köztudott, hogy a játékban váltakozó napszakok lesznek, akárcsak a Witcher 3-ban. A belső nézetre is van bőven magyarázat már, hogy miért célszerűbb - elég, ha az optikai beültetésekre gondolunk -, szóval valóban, nem ezen fog múlni, hogy mennyire lesz élménydús az eredmény.
Ez egyébként egy ügyes marketinges lépés a részükről, de ezáltal ha a gigászi hypnak nem felel meg, akkor sokkal nagyobbat buknak.
Egyébként van 1-2 olyan ember aki már a trailerben is csalódott, mivel szerinte a réginek hangulatosabb volt a videója. De sok vitát megélt még a játék kamera nézete is. (ami azért nevetséges, hiszen még semmi gameplayt se láttunk, és egy játék minőségét nem a kamera nézet fogja eldönteni, ha pedig maradtak volna a TPS-nél akkor meg az a baj)
Más oldalakon - meg persze némileg itt is - megy a hőbörgés, hogy miért nincs még semmi publikus bemutató? Olyan támadásokat kap a CDP, hogy a marketingeseik balekok gyülekezetéből áll, akiket ki kéne rúgni; hogy az egész cég a saját maga ellensége, akik telibe sz***ják a vásárlóikat, és csak hergelik a jónépet.... Ezekről a vádakról nekem mindig a türelmetlen, hisztis gyerekek jutnak eszembe, akik azért utálják a szülőt, mert az nem tesz folyton a kedvükre.
Én amúgy azért vagyok nagyon kiakadva, mert a CDPR egy olyan csapat, akiken tényleg látszik, hogy minőséget akarnak letenni az asztalra és azok után, amit eddig leraktak az asztalra, komolyan ezt a bánásmódot érdemlik? Erősen irracionális lenne azt mondani, hogy meggyőzték a sajtót, hogy mondjanak szépeket a játékról, csakhogy ezzel hergeljék az embereket... Nekem egy magabiztos csapatnak tűnik a CDPR, akikről feltételezem, hogy tudják, mikor van értelme mutogatni a terméküket és remélem, nem fognak a kardjukba dőlni, csak mert az emberek követelik, vagy elvárják, hogy most azonnal kapjanak valami gameplay-t!
Az igazság az, hogy sokkal több az olyan ember, aki azt se tudja, mi az a pre-alpha, vagy alpha fázis, mint az, aki sejti, vagy tudja is. Tegyük fel, ha a gamescom-on nyilvánosan bemutatták volna a demót, akkor azt látták volna, hogy több sebből vérzik még az egész(a sajtó beszámolója alapján), ami a nem tudatos vásárlókat elijesztheti, csalódottá teheti őket és ennek hozadékaként, rossz első benyomások terjedhetnek a játékról, vagy egyszerűen sokaknál csak lekerül a várólistáról a Cyberpunk... magyarul egy korai gameplay bemutató, hosszútávon árthat az eladásoknak. Sajnos sokakat nem érdekli, sőt nem is tudják, hogy még változtatni, csiszolni fognak a programon, mert azt gondolják, hogy ez már a kész játék kivágott része. Szóval az óvatosság simán lehet érv arra, hogy most nem akarnak publikus bemutatót, hiszen a sajtó beszámolója alapján, még szemmel látható, hogy vannak hiányosságok és problémák. Ezért is nyilatkozták azt, hogy még bőven van tennivaló a programmal.
De ott van a direkt, jól irányzott marketingstratégia is. Ugye az ilyen nagy rendezvények az érdeklődés felkeltése miatt fontosak leginkább. Meg lehet nézni például a Last of Us 2-t. Ott kaptunk gameplay-t, (szinte) mindenki várja a játékot, mint a messiást, de lenyugodtak a kedélyek... amint kap egy megjelenéshez közeli marketing hullámot, az felül fogja írni mindazt, amit eddig mutattak belőle. A Cyberpunk nem kapott gameplay bemutatót, mégis meg merem kockáztatni, hogy sokkal nagyobb erejű az érdeklődés iránta, mert az emberek tudatalattijában, erősen ott mocorog a kíváncsiság. Ott is a megjelenés előtti marketing hullám fogja eladni a játékot és nem az, amit eddig mutattak, vagy megtudtunk róla. Hiába vannak elégedetlenkedők, ők ugyanúgy várják a játékot.
Meg persze azon megy a fejvakarás, hogy mégis minek jelentették be 2013-ban a játékot? A Witcher 3 sikerei után, nem csoda, ha sokan kíváncsiak voltak, mi lesz a következő alkotása a csapatnak. A CPDR pedig úgy döntött, hogy beszámol róla. Ha nem teszik meg, akkor is ugyanennyi ideig készülne a játék, ráadásul ha sok évig nagy a csönd, elindul az agyalás, hogy biztos gondok vannak náluk, meg hogy abbahagyták a csúcson, meg a szokásos okosságok...
Azt meg pláne nem értem, mit kell azon csodálkozni, hogy ennyi ideig tart felépíteni egy ilyen játékot. Ez egy RPG, ahol hatalmas, nyílt teret kapsz, többféle irányt választhatsz magadnak a küldetések megoldásához, ahol a sztori több helyen is elágazik, hol kicsit, hol nagyobb szinten, ahol sokféle módon szabhatod testre a karaktered(stat pontok, implantátumok), ahol rengeteg NPC-vel elegyedhetsz beszélgetésbe, befolyásolva az ő sorsukat, és a többi. Irdatlan mennyiségű meló lehet vele, és akkor a hibalehetőségek számáról még nem is beszéltünk. Minél komplexebb valami, annál nagyobb kihívás tökéletesre csinálni. De azok, akiken látszik is, hogy meg akarják csinálni, az a CDPR.
Eleve, ha még az E3-on se lettek volna ott, akkor már ment volna a sztorigyártás, hogy komoly gondok vannak. Most kaptunk életjelet róluk, várjuk a játékot, csak sokan türelmetlenek. Pedig szerintem mindenki ugyanazt akarja, de azért nem ártana átgondolni, hogy nem minden olyan egyszerű. És az a vicc, hogy aki meg akarja venni a játékot, az meg is fogja. Aki meg nem akarta, annak jó ürügy lesz majd, hogy 2018-ban csak az újságírók láthatták a demót...
Pèldàul ki az Michał Kiciński? Marcin-ròl pedig màsoltam be.
"
Nem értelek minek a wiki mikor a saját honlapjukon ott a lista ki kicsoda hol tanult mit csinált.
Akkor még egyszer:
https://www.cdprojekt.com/en/capital-group/board-of-directors/
És hogy végleg tisztázzuk a fogalmakat. Nyílt tőzsdén vannak. Ergo te is én is vásárolhatunk kedvünk kényünk szerint részvényt. Tételezzük fel van 400 milla euróm ami majdnem a névlegesített cégérték felét kiteszi. Fogom megveszem a 400 millámmal azt a mennyiségű részvényt amit tudok érte. Mondjuk 40%-át. Mindezt teszem annak reményében, hogy mondjuk miután megjelenik a cyberpunk és jók az eladások a cég értéke növekedni fog. Növekedés után eladom a részvényeim, hasra ütök 440 milláért. Nyertem 40 millát. Mit csináltam? BEFEKTETTEM 400 millát annak reményében, hogy többet tudok majd később kivenni. Ki vagyok én? BEFEKTETŐ. Nem atom fizika szerintem...
Egyébként itt mellékesen megjegyezném,hogy még mindig nem írta senki,hogy a BEFEKTETŐK (és kurvára nem cégtulajdoni részvényesek) beleszólhatnak mondjuk a munkálatokba.Viszont mivel befektetők,számadással tartozik minden cég,amelyiknek van befektetője.Akár hiszed,akár nem.
https://www.cgmagonline.com/2018/07/12/new-witcher-game-in-development/
Marcin Iwiński;
Csak a lènyeg;
CD Projekt S.A. (Polish: [ˌt͡sɛˈdɛ ˈprɔjɛkt]) is a Polish video game publisher and distributor based in Warsaw, founded in May 1994 by Marcin Iwiński and Michał Kiciński. Iwiński and Kiciński were video game retailers before they founded the company. CD Projekt is best known for their The Witcher series, developed by their CD Projekt Red division, and their digital distribution service GOG.com.
Dee ha èrdekel az egèsz;
https://en.m.wikipedia.org/wiki/CD_Projekt
Dee hogy mindenkinek tiszta legyen aki nem tud angolul annak itt a lènyeg;
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/CD_Projekt_RED
A "főnököről" ès "igazgatòkròl" kèrlek, egy angol vagy nèmet nyelvű wikipèdiàs, akàrmilyen "önèletrajzot, ismertetőt... no nem nekem hanem az olvasòknak. Köszönöm. ;)
Pèldàul ki az Michał Kiciński? Marcin-ròl pedig màsoltam be.
A rèszvènyesek=tőzsde, pèldàul felvàsàroltàk majdhogynem egy az egyben az ubisoft rèszvènyeit. Mègse szòlnak bele abba hogy az ubisoft mit csinàl.
Még mindig nem szégyen elolvasni a 22-es kommentben lévő cikket.(vagy értelmezni)Ha 1 millió díjat kaptak volna az sem számítana a pénz világában.Valamint a w3 után igényelték a támogatást.Bumm.
Hiába növekszik a cdpr,még bizony nem tehetik azt meg,hogy annyira elengedjék magukat marketing szinten.Főleg,hogy bár a witcher 3-al jobban berobbantak az üzleti világba,de most meg egy tőlük nem megszokott teljesen új ip-vel jönnek.
Az R bár bizonyított a red dead redemption első részével és világszinten jobban élnek a köztudatban valamint befektetőik is több van,(nem véletlen)mint a cdpr-nek.
Igazából rohadtul nem ugyanannyi esélye van a cyberpunk-nak, mint az rdr-nek.Főleg,hogy az R kényelmesebben költhet a marketingre.
https://www.cdprojekt.com/en/investors/shareholders/
Részvények állása jelenleg.
https://www.cdprojekt.com/en/capital-group/board-of-directors/
Aztán akkor itt vannak még:
Nationale-Nederlanden PTE
Swedbank Robur Fonder AB
Ezek biza cégek akik 4-5 millióért vettek részvényt, ergó befektetők.
Szóval kedves Zoli mielőtt itt mindenkit habzó szájjal tájékozódásra intesz, előbb tedd meg te is.
Köszi. Puszi.
Ui:sakk és matt
Igen,korszerűsítésre megy a pénz,de nem egy új vasaló korszerűsítésére,hanem a cyberpunk nevezetű játék bizonyos játékmechanikai korszerűsítésére.Ergo a cyberpunkra megy a pénz hiába csavarod a szaros bugyit.
Fuck logik
Korszerűsítés egy gyűjtőfogalom,de attól még a cyberpunkra költik,hiába hőbörögsz,hogy nem.
A befektetéssel kapcsolatos dolog meg egy másik téma volt ébresztő.
".. korszerűsìtèsre adtàk a tàmogatàst."
Legalàbb volt benned annyi hogy alàtàmaszd amiről pofàzok. Az àllam tàmogatja őket. Az àllami tàmogatàs pedig nem befektetès mèg ma sem
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.