A Steam adatai szerint a tegnapi nap során a PUBG a délutáni csúcsforgalom idején is „csak” 954 139 játékost ért el, így 2017 augusztusa óta először telt el úgy nap, hogy nem volt képes megtartani egyidejűleg 1 millió játékost.
Az adat önmagában még így is remeknek tűnik, hiszen a PUBG a több mint 900 ezer játékossal még így is bőven vezeti a Steam-ranglistát, azonban ha mellétesszük azt, hogy idén januárban 3,2 millió játékos küzdött a győzteseknek járó chicken dinnerért, akkor kijelenthető, hogy látványos visszaesésről van szó.
A PUBG Corporation számára azért is lehetnek rémisztőek a statisztikák, mivel úgy néz ki, hogy nem a battle royale-műfaj népszerűségét általánosságban érintő csökkenésről van szó, mivel a Fortnite még mindig remek eredményeket produkál, ráadásul a battle royale-játékmódot tartalmazó, újonnan érkező játékok iránt is nagy az érdeklődés, elegendő csak a Call of Duty: Black Ops 4 - Blackout tegnap elindult bétatesztjére gondolni.
A játék fejlesztői egyébként augusztusban indították el a Fix PUBG kampányt, melynek kereteiben több hónapnyi munkával próbálják kijavítani azokat a hibákat, amikkel megjelenése óta küzd a játék. A kampány azonban igencsak a visszájára fordult; a legtöbb játékos inkább amolyan vallomásként kezelte a dolgot, mely során a PUBG Corp. hivatalosan is beismeri, hogy hiába hatalmas a játékosbázis, az alkotás mégis több sebből vérzik.
Ha pedig figyelembe vesszük azt is, hogy a Call of Duty battle royale-játékmódja szeptember 14-től már PC-n is tesztelhető lesz, akkor bizony nem igazán festhetünk pozitív képet a PUBG jövőjéről. Egyelőre kíváncsian várhatjuk, hogyan fog átalakulni a battle royale-játékok sorrendje az igencsak ütősnek ígérkező őszi szezon során.
Létrehozták a "Fix PUBG" kampányos honlapjukat, aminek kezdőlapján kb 3. sorából idézem: "...So we think it's time to do something about it...". Most ez komoly? Ezt egy ilyen sikerű játéknál külön be kell jelenteni? Nem az elejétől kezdve hegesztették / peccselték? Eddig a f*szukat verték?
Ami pedig a single playert illeti, az annyira nem feltétlenül igaz. A Counter Strike (ez pont modként született), Quake III Arena, Unreal Tournament, Enemy Territory single nélkül jöttek. Maximum botok ellen lehetett gyakorolni a pályákat és a fegyvereket. Mégis évekig elvoltunk velük, hatalmas modder közösség építkezett rájuk, amik ingyen megoldották azt vagy még többet is, amit ma a DLC-k és a mikrotranzakciók. Ez frissen tartotta az élményt.
Aztán jött a bárki számára zsebpénzből megfizethető gyors internet, azzal pedig a Steam, Xbox Live és PSN, és ez megágyazott a ma élő gyakorlatnak.
Nincs ideje semminek kifutnai magat mindent megunnak par honap alatt.
A masik dolog szerintem a jatekgyartok is igenytelenednek,mert amig regen volt kampany,otlet magyarul melozni kellett egy jatekert,addig ma csinalnak par palyat sztori nulla, otlet nulla, jon 100barom azt lojjenek, jo az a nepnek...a 11eves gyereknek meg elvan amig nem jon a kovi trendi cucc....vicc....
Sajnálatos módon a játékfejlesztőknek nincs sok esze, amikor CoD és BF játékokba tesznek ilyen fost a helyett, hogy az erőforrásokat értelmesebb dolgokra allokálnák. pl: debug.
Ciri néger lesz a netflix sorozatban :D
Emlékszik itt még valaki anno mekkora szájkaraték mentek arról, hogy a Minecraft a kreativitás netovábbja...?
Jön helyette új fajta játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.