Az Anthemben a páncélunk képességein rengeteg minden múlik, kezdve azzal, hogy jetpackként is használhatjuk, így nagy távolságokat tehetünk meg vele. Az Ultimate-kunsztok azonban csak néhány esetben vethetőek be, főleg akkor, amikor szorul a hurok a nyakunk körül. Előtte viszont meg kell várnunk, míg feltöltődnek.
A Javelinek négy csoportjának mindegyike eltérő Ultimate-képességet ad. Az általános használata szánt Ranger több rakétát képes kilőni egyszerre több célpontra - igen, még a mozgókra is. A nehéz Colossus egy területre ható lövéssel, a Siege Cannonnal mindent eltöröl.
A Storm Javelin képes manipulálni az elemi erőket, vagyis a fagyot, a tüzet és az elektromos energiát. Míg az Interceptortól orgyilkos pengéket dobhatunk a célpontokra, így tíz másodpercig tartó sérülést okozhatunk nekik.
Az IGN fenti videójában bepillantást nyerhetünk a trükkökbe.
Az Anthem február 22-én landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en. Az előrendelői demóra február 1-jén csaphatunk le. Az első küldetést itt nézheted végig.
Minden ok megvan a bizalmatlanságra.
+igaz, hogy a ME3 DLC-i voltak az első önálló munkáik, de 2009-es alapításuk óta részt vettek az összes bioware játék fejlesztésében...
https://www.youtube.com/watch?v=lPBUlFOhFks
Két különböző stúdióról van szó, amik teljesen más emberekkel dolgozik:
Bioware Edmonton: Mass Effect Trilógia, Anthem
Bioware Montreal: egy-két Mass Effect 3 DLC, Mass Effect Andromeda
Az Anthem fejlesztése közvetlenül az ME3 megjelenése után kezdődött, 2012-ben. Ez már rögtön kizárja azt, hogy ők csinálták volna az Andromédát.
Az Andromédát egy (viszonylag) kezdő csapat készítette, akiknek annyi tapasztalatuk volt a szériával, hogy pár DLC-t csináltak az ME3-hoz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.