Az idei E3-on mutatkozott be a RedLynx sikersorozatának, a Trialsnek a következő epizódja, a Trials Rising, ami alkalmazkodva a piaci sztenderdekhez természetesen tartalmazni fog majd olyan loot boxokat, amelyekben kizárólag kozmetikai kiegészítőket lehet vásárolni. A rajongók természetesen hangot adtak nemtetszésüknek, többek között a Steamen is indult egy thread az ügy kapcsán, ahol a stúdió egyik fejlesztője Ubi-Warlock néven igyekezett csillapítani a kedélyeket. Sajnos nem járt sikerrel.
A játékban majd Gear Crate-nek hívott loot boxok kapcsán ugyanis Ubi-Warlock úgy nyilatkozott, hogy mivel csak kozmetikai kiegészítésekről van szó, ezért ők alapvetően csak azoknak a rajongóknak szánják ezt a lehetőséget, akik tényleg elkötelezett hívei a sorozatnak. Később hozzátette, hogy az így befolyt pénzzel alapvetően támogatják a kiadót és a stúdiót a rajongók, ami lehetővé teszi, hogy később még több, még jobb játékot készítsenek. Végül azonban sikerült nagyon lekezelően, a játékosokat hibáztatva zárnia gondolatmenetét, ugyanis azzal búcsúzott, hogy egyébként meg ha a játékosok nem vásárolnák meg a loot boxokat, akkor igazából nem is szerepelnének a játékokban.
De haldoklik a rajongó bázisuk.
Amúgy meg nekem mindegy hogy van-e dlc vagy lootbox, amíg azok nélkül is jó a játék.
De az tény hogy a Witcher, Rdr 2, Horizon, GoW és társaik példa értékűek és én inkább támogatom ezeket a fejlesztőket még ha egyik játék sem érdekel.
Maga az elv ami miatt támogatnám.
Dlc áradat nélküli magas minőséget tettek le.
Ha az emberek meg akarnák venni a szarod, nem adnád el?
Mert ez kb ugyan az a kategória. A játékosok állnak a Ubisoft meg a többi kiadó WC-e előtt és várják, hogy megvehessék amit kitolnak....
Nekem pl. anno a Witcher 1 annyira bejött, hogy akár fizettem is volna az EE-kiadásért, hogy támogassam őket, főleg, hogy magyar szinkront is (olyat, amilyen) kaptunk mellé. Erre ingyen adták a "köcsögök"! :-)
Viszont a Mass Effect 2-nél nálam is elfogyott a türelem, megveszem a gyűjtőit, kapok pár fegyvert meg páncélt, majd vegyem meg a Dlc-ket társak meg fősztoriba illő küldetések miatt. Meg a lópikulát, tudom, hogy itt is sokan utálják a warezt, de én akkor azt a megoldást választottam. (Még suliba jártam, tehát fizum sem volt, összespóroltam zsebpénzből+alkalmi munkákból egy új játékra, és így jártam).
Pontosan ezeken a lépcsőkön mentünk keresztül és pontosan ide jutottunk.
40-60-100$-os játékban semmi keresnivalója mikrotranzakciónak. Még csak kozmetikainak sem.
Az uj god of war meg mint csojatek? Az elozoek azok voltak, meg pl. a Doom is az, vagy a Wolfenstein, vagy az elso 3 Uncharted, csak pont az uj Gow nem az :D Persze open world sem, de nincs kedvem ezt magyarazni, inkabb nezz utana mielott hulyeseget irsz.
A Horizonrol nincs velemenyem, nem az en vilagon.
A rockstar megint egy másik eset, de ez már mérföldekkel jobb hasonlat. Egy kiadó, akinek hat év után is toplistás az eladásokat tekintve egy címe, ő szintén megengedhet magának egy hosszabb fejlesztési időt. Ők ezért megdoégoztak, és abban igazad van, hogy ők ezért megdolgoztak, ellentétben a ubival. De épp a két cég mögöttes filozófiája miatt nem lehet őket egy kalap alá venni.
Igen, van kiadó, ami túltolja. De ebben az esetben felesleges a hiszti. Nem vernek agyon senkit ha nem veszi meg a rózsaszín unikornisos skines lootboxot. A példa fennáll. Ha nem érdekel az alchemy, ne használd. Ha nem érdekel a lootbox, ne vegyél. De amíg semmit nem vesztesz miatta, ne rinyálj.
A Ubisoft is egyre inkább egy ilyen mocsok kiadó, hiába próbálja az ellenkezőjét sugallni néha - az EA és az Activision szintjére süllyedt már kb.
Ha egy játék alappillére a lootbox, aztán kiveszed ezt a lootboxot alóla, nyilván összedől. Csakhogy a gond ott van, hogy eleve nem arra kellett volna alapozni, hanem olyan játékot felépíteni, ami megáll a lábán magától.
Szerintem mára semmi gond nincs a progressionnel, összefoltozták szépen, de ennek semmi köze ahhoz, hogy nincs új tartalom. Az EA nem akar foglalkozni játékkal. Próbálkozott valami sunyival, azonnal elvesztette a csatát, ezért megsértődött, és tojik az egészre.
És akkor most mondom megint: az EA maga nyugtatta a részvényeseit tavaly év végén, hogy a mikrotranzakciók eltörlése semmilyen anyagi hatással nem lesz a bevételeire.
Ahogy mondtad, nem létszükséglet, legalábbis nekünk, halandóknak nem. Egyeseknek viszont oxigén helyett is a pénz kell, ezért az ilyen elcseszett játékokat fogják nyomatni, mint amilyen a Battlefront 2 volt induláskor.
Nekik kell a hozzáállásukon változtatni, nem a fogyasztónak lenyelni a békát és megvásárolni a félkész termék maradékát. Velük kell megértetni, hogy nem járathatják a bolondját veled, és hogy ez így nem működik. Amíg nem jut el az agyukig, hogy először egy jó játékot kell összerakni, csak utána jön a nagy bevétel, addig ne számíts értelmes Star Wars játékra. (Max ha a Disney megelégeli a dolgot és átpasszolja egy kompetens csapatnak.)
A Diablo Immortalon is a komolyabb gémerek hőbörögnek, 2 milliós nézettségű előzetes, 600k dislike-al, na bumm, ennyien fejezték ki véleményüket. A nagy mainstream massza viszont egy 100 milliós réteg és annyian is fogják letölteni.
#15
De jó, hogy játszhatnánk egy játékkal ami végre elérhetné a 2005-ös szintet tartalmilag. Na nem baj játékmenetileg legalább tizenéves szint, milyen jó... NEM. Már rég több száz fős, filmben látott csatákat kéne vívni nem körbe-körbe picsogni a fing méretű pályákon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.