2020-ban érkezik a Squadron 42 bétája

  • Írta: zoenn
  • 2018. december 21.
  • Korai verzió
Link másolása
Chris Roberts csapata nemrégiben 46 millió dollárt kapott magánbefektetésként, így világossá vált, hogy a Star Citizen single player módjának bétája 2020 nyarára készül el - több mint nyolc évvel az eredeti Kickstarter-kampány után.

Az ismert milliárdos, Clive Calder és fia, Keith is befektetett a Star Citizenbe: kereken 46 millió dolláros tőkeinjekciót kapott Chris Roberts csapata, így az űrszimulátor egyjátékos része, a Squadron 42 fejlesztése felgyorsulhat. Az anyag várhatóan 2020 nyarán játszható formába kerül, azaz nyolc évvel az eredeti adománygyűjtés után.

Calderék így a Cloud Imperium Games részvényeinek 10 százalékát kaparintották meg, és bérelt helyük lesz a cég igazgatótanácsában is. Chris Roberts azonban teljes kontrollt kap a stúdiónál. Ezzel együtt a teljes Star Citizen-projekt már több mint félmilliárd dolláros költségvetéssel bír, ezzel korunk legnagyobb crowdfunding projektéről van szó.

A csapat bejelentette, hogy a pénz nagy részét a Squadron 42-be, tehát az egyjátékos mókára koncentráló szegmensbe ölik, melyben olyan hollywoodi sztárok is közreműködnek, mint Mark Hamill és Gillian Anderson. A tartalommal és az összes működő funkcióval 2019 végéig szeretnének végezni. 2020 első hat hónapja az alfafázisról szól, eközben javítanak az egyensúlyon, optimalizálnak és políroznak, majd 2020 második felében várható a bétateszt.

Az 500 főt foglalkoztató Cloud Imperium közzétette, hogy pontosan mennyi pénz folyt be eddig a Star Citizenbe. Ezek közé tartoznak a közösségi adományok és más cégek (például az Intel) támogatásai:

37.
37.
KőbányaKispest
#27: Hát de miért vagy ilyen negatív??? Miért így látod a dolgokat, miért nem úgy, hogy ilyen fejlesztés olyan fejlesztés, macro-micro, új bolygó + bányászat + két új belső cockpit nézet + 0,5X shader bevilágítás, új nyersanyag szimuláció.....

Ez mind mind kívánja a pízt, ez 300 millió dollárból (nem tudom mennyi) nem úgy megy, hogy te csak úgy játszol vele...

Ja várj
36.
36.
Back2U
#29: Ránéztem GameStaron, szerintem a szoba sarkában esténként imádkozik Chris Roberts lelkéért..
27.
27.
prodigy1990
#26: Ki az a Paydog? Ha már beszűkült tudatról beszélünk, sajnos épp ez a baj, hogy a Star Citizent támogató emberek tükrözik azt, hogy ha ügyesen elhúzzák a mézesmadzagot az emberek előtt, akár életük végéig befolyásolni tudják őket, jelen esetben, ami rosszabb, pénzzel is lehúzni. Egy darabig szép dolog, ha támogatunk egy ilyen tervet, de amikor már visszaélnek ezzel, az már rossz. Azok a beszűkült tudatú emberek, akik hagyják, hogy akár életük végéig hagyják, hogy megvezessék őket. 2020 és csak teszt? 8 év után? Ja és még csak lehet, hogy nem is lesz belőle semmi? Te tudod. Hálát adok az égnek, hogy az ilyen emberek csak a saját pénzüket tudják költeni, mert így csak magukból tudnak hülyét csinálni.
26.
26.
torz_on_borz
#23: Látom neked se sokat használt az amit gs-en írt Paydog. :(
Amúgy általánosságban süt a beszűkült tudatú prolikból a rosszakarat SC-vel kapcsolatban.
25.
25.
Stranger
Pár napja olvastam interjút, úgyhogy az alapján mondom...
https://venturebeat.com/2018/12/20/star-citizen-interview-why-chris-roberts-raised-another-46-million-to-finish-sci-fi-universe/

A 46 milliós dollár plusz elsősorban marketingre fog elmenni, nem gyorsul fel tőle a fejlesztés, ez így elég random szöveg.
2020 első fele alpha, második fele beta sem igaz, mert Q1, Q2-t írnak. Tehát második negyedévben lesz beta. Késés lehet, de most ez a hivatalos szöveg.
24.
24.
#22: Szerintem nincs semmi baj azzal ha valaki bedobott némi pénzt, különösen az elején (én is vaciláltam rajta, de végül maradtam az előre nem fizetek semmiért megoldásnál).
Azokat viszont akik 500+$-okért vettek hajókat csak sajnálni tudom...
23.
23.
prodigy1990
Ez a játék egy pénznyelő, semmi más. Olyan dolgot ígérnek 2020-ra, amit már tavaly vagy tavalyelőtt meg kellett volna valósítani. Mindig ügyesen csúsztatgatják a megjelenést, mert látják, hogy az emberek ész nélkül nyomják bele a pénzt. Ki ne használná ki ezt? Ezt a játékot szó szerint a hiszékeny, buta emberek tartják életben és mindaddig ez fog menni, míg észhez nem térnek. Ráadásul még 2020-ra csak bétateszt lesz, ami megjegyzem, lehet nem is lesz, mert ígérgetni lehet. Ráadásul, ha egyszer talán mégis megjelenik, semmi garancia arra, hogy egy kiváló játék lesz. Aki ebbe öli a pénzt, annak azt mondom, hajrá, talán a gyereke, de még az unokája sem biztos, hogy játszani fog vele. Sajnos megvezethető emberek mindig is voltak és lesznek is.
22.
22.
#21: Hat erre nem lennek buszke, hogy megvezettek a star citizennel :-) at kene nevezni dumb citizennek az egeszet, hogy a sok marha hogy osszelapatolta a milliokat a semmiert :-)
21.
21.
torz_on_borz
#17: Ilyen stílussal még te hívsz engem tardnak? Fordítva ülsz a lovon. Ja és nem vagyok lapdöldi. Szívás.
No és ha raktam bele pénzt? Nekem legalább van mit csórikám.
18.
18.
logic5
#8: Rajtam meg szakadhatsz, ez kb olyan, mint amikor a fideszes nevet azon, aki észnél van.... Ja segítek, a föld nem lapos!
17.
17.
logic5
#8: Te tényleg egy igazi retardált lehetsz szvsz. Inkább ne is írtál volna semmit :D Remélem raktál bele pénzt... Nem is keveset :D
16.
16.
#14: A Lumberyard is Cryengine, csak bővített hálózati kóddal. Hogy miért erre esett a választásuk azt nem tudom - lehet, hogy ők sem - de végső soron ugyan ott vannak, bármelyikkel kezdik. Ezek FPS játékokhoz instant motorok, TPS-hez még nem nagyon kell őket átírni. De ehhez... Írhattak volna abból a szempontból új motort is, hogy a végére egy szem eredeti kódsor nem lesz benne. De gondolom úgy érezték, hogy ezzel időt spórolnak.

heheh
15.
15.
NDee
Én befizetrem rá 2012ben, úgyhogy érintettként kérdezem, hogy WTF?? 470 milla mellé minek még 50 milla? És még meg is mondják, hogy elmegy a single playerre? Mire, könyörgöm? Felrakom az alfát, eddig egyszer sem sikerült fagyás nélkül bejutnom a hangárba... 6 év alatt. Értem én, hogy nulla kód volt meg, de azért a 2020 kicsit durva. Nem beszélve arról, hogy lesz ez 2021 is :(
14.
14.
#13: Ha úgyis készíteni kell hozzá akkor miért használták a cryengine-t és most a lumberyard-ot?
#fucklogic
13.
13.
#11: Ráadásul olyan engine sincs, ami ezt, mint Star Citizen így helyből tudja, úgyhogy azt is készíteni kell hozzá. Én sem őrjöngök ezen, pénzem nincs benne, majd jön, aztán meg lehet nézni.
12.
12.
#10: A pénzt nagyrészt bebukták, mivel fos eladásokat produkált.
Persze, hogy benne volt a cég eladásában, elherdálta mások pénzét és nem tudta máshogy megúszni a csődeljárást.
Azért maradt külsősként a projekt mellett, mert az MS első dolga volt leváltani a vezető pozícióból és kapott helyette egy névleges valamit...
11.
11.
malibutomi
8 evig keszul ugy hogy nullarol indultak es ket jatekot fejlesztenek.
Mint a RDR2...vagy a Cyberpunk amik hasonlo sok ideig keszultek/keszulnek.
10.
10.
torz_on_borz
A buktában nem vagyok biztos, mivel a játék megjelent és elég jó értékelést kapott még úgyis, hogy elég szépen megvágták a feature listát. Digital Anvil eladásban meg benne volt CR is, és utána is a projekt mellett maradt mint külső konzultáns.

Na mindegy, kiderül mi lesz itt, de az látszik, hogy a fejlesztés manapság nem olcsó mulatság. Közzé tettek a pénzügyi jelentésüket is, abból is látszik, hogy a befolyt összeg nagy része a fejlesztők fizetésére ment el.
9.
9.
#8: Bukták már el milliárdosok a pénzüket Roberts miatt, amiatt adták el az előző cégét a Microsoft-nak, ami mentendő a menthetőt kiadta negyedkészen a játékot.

+Van youtube-on egy "Death of a game" című sorozat, szinte az összes játék végzete úgy kezdődik, hogy "megjelent egy nagy befektető".
8.
8.
torz_on_borz
#1: Végül is csak egy milliárdos fektetett bele pénzt, de te biztos jobban rálátsz az egész mint ő. Aham. Én is szakadok de inkább rajtad. :D
2.
2.
logic5
Jöhetnek a védelmező kommentek a birkáktól. 3.2.1.
1.
1.
logic5
Abba ja :D Ezt még elhiszi valaki? :D 2020 :D Édes jó istenem :D Szakadok.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...