A Sekiro: Shadows Die Twice alig két hónap múlva érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re, így érthető, hogy egyre több infóval szolgálnak róla a fejlesztők. Ezúttal a Game Informer jött ki egy delejes előzetessel, amiben számos konkrétumra derült fény az akció-kalandjátékkal kapcsolatban.
Ha azt vártad, hogy más játékosok is ellátogatnak a játékodba, csalódni fogsz: a Sekiro: Shadows Die Twice-ban nem lesz online multiplayer. Ennek van jó oldala is: bármikor szüneteltetheted a kampányt, így ha kimennél könnyíteni magadon, nem kell attól tartanod, hogy a karaktered a szörnyek martalékává válik.
Ettől eltekintve, az anyag ugyanolyan nehéz, ha nem nehezebb, mint a Bloodborne és a Dark Souls-játékok. A fejlesztők úgy alkották meg a környezetet és az ellenségeket, hogy egy személy számára igazi kihívást nyújtson.
A magazin cikkéből kiderült, hogyan kell elképzelni a fejlődési rendszert. A Sekiróban egy shinobit irányítasz, aki a The One-Armed Wolf névre hallgat. Mivel kinézetünk fix, nincs karaktergenerálás sem, karddal kezdjük és azzal is fejezzük be a játékot. Viszont kézprotézisünk másodlagos képességei testreszabhatóak.
Kapunk egy képességfát is, ahol új mozgásokat és trükköket sajátíthatunk el. Minden megölt ellenség után tapasztalati pont és arany üti markunkat, és egy idő után szintet lépünk. A skillfának három ága van: az egyik a szamurájművészeté, a másikba a tradicionális harcosok képességei (erő és agresszió) kerületek, míg a harmadik a shinobi-művészeteké, amelyek a nyílt konfrontáció elkerülését és a műkarunkhoz tartozó finomságokat takarják.
A halál gyorsan és gyakran bekövetkezik, azonban a korábbi játékoktól eltérően a tapasztalati pontjaink és az aranyaink megmaradnak. A kudarcnak viszont mindenképp hatása lesz a játékra, de Hidetaka Miyazaki mester még nem pontosított.
A megszerzett pénzt különféle tárgyak vásárlására fordíthatunk a Sekiróban, illetve protézisünk statisztikáját is javíthatjuk némi pénzmag feláldozásával. A világban találunk olyan eldugott szobákat, amiket rendszerint egy-egy miniboss őriz, itt imádkozhatunk, így a maximális életerőnket kitolhatjuk.
Megjelenés március 22-én.
Engem elkerült a széria, de nagyon sokat láttam belőle, és a Bloodborne-ba magam is belekóstoltam a PS Plus-nak köszönhetően. Arra jutottam, hogy egyszerűen nem az én játékom.. De itt vége is a történetnek. (Illetve a jövőben szeretnék egyszer újra nekifutni.)
Mindenesetre a UI nekem sem tetszett.
32éves vagyok: nagyon ritkán kommentelek, nem szeretem etetni a trollokat.
Őszintén megmondva egy jó ideje beleuntam a játékipar casual-osodásába, bullshit cunamijába. Lehet ehhez köze van a koromnak...ill. bocsánat pontosítok a generációm sajátja talán hogy nem esünk kétségbe a "YOU DIED" felirat láttán.
Azt gondolom hogy a mai játékok zöme a grafikai tupíron kívül semmilyen élvezeti értékkel nem bír. A játék grafikájának mindenkor kiszolgáló funkciójúnak kellene lennie a játékmenethez, a story line-hoz stb. De ez nem így van: kijön egy színes szagos Activision, EA, Ubisoft agyonhypeolt moslék folytatás és Ödönke jobb kezével nacijába, bal kezével a papírzsepihez nyúl.
Nos személy szerint elképesztően nem tud érdekelni h egy DS-ben a karakter haja belelóg egy páncélba, hogy nem flikflakk csiribiri árnyékok, túlszaturált fényeffektek vannak, amíg ilyen pályadizájnt, ilyen enemy és boss concept-eket, ilyen boss fightokat kapok.
Hova tovább a Witcherban sem zavar beton egyszerű harcrendszer, ha az utolsó eldugott mocsári kunyhóban ülő vajákos biri néninek is ilyen komplex a történetszála.
Limbónak se vetem fel h 'némá 'ezdefhos ugribugri fekete-fehér...
Mert ezek a gémek közvetíteni akarnak felém valamit: egy történetet, egy érzést, egy morális dilemmát stb. A fejlesztők szólni akarnak felém és nem csak a pénzem kel nekik. És őszintén: ezt jobban értékelem bárminél...
Akinek meg nehéz, hát nem játszik vele. Autós árkádban is lehetne akkor már robotpilóta lehetőség, mert nem mindenki szeret éles kanyarokat bevenni. De nincs, és nem sírnak érte, mert aki tudja, hogy tőle idegen a téma, az kihagyja és kész.
https://youtu.be/Q4tMGwMkwas
Nem kell a kihívás a játékokban, csak legyen olyan sztorija, hogy ríhassanak rajta, ja meg "very easy" mód.
A DS nem egy tipikus játék ahol beszaladsz az enemy-k közé és szétcsapod őket mint valami agyatlan henteldében, hanem bizony le kell győzni az ellenfeleket.
Nem túl sok kitartó gamer van, és egyre kevesebb lesz, sajnos.
Nehézségi szint választás = opció
Miért dramatizáljátok túl? Attól még bárki tolhatná eredeti szinten is.
Ezt a játékot azért így készítették, hogy egyforma kihívás elé állítsák a játékosokat egyenlő eséllyel.
Sőt itt mutathassa meg 1-2 emberke mekkora gamer is a valóságban, mert sokan más színben tüntetik fel játékos tevékenységeiket mint amilyen a valójában.
A DS és a BB nem lehet rizsázni vagy megy vagy nem pl. egy közös campaign-ban hamar kiderül ha lódított valaki.
Buta a játék????LoL:)
A DS-ben pl. mindig fel volt tuningolva a "Black Bow"-om a lehető leghamarabb így az ellenség egy részét simán kiiktattam íjjal és speckó nyílvesszőkkel ami jelentősen megkönnyítette a játékot + "charge attack" amit sokan ki sem használtak a játékban, pedig igen csak hatékony a DS3-ban a "weapon art"-al kombinálva.
Megmondom a frankót nálam a játék 3/4-e a PVP-ről szólt mert az NPC-k kb. a 3végigjátszástól már nem jelentettek kihívást, csak lemészároltam őket mint a malacokat.
Sokat segítettem másoknak is "Nameless King, Slave Knight Gael, Lothric, Younger Prince, Ancient Wyvern, Champion Gundyr, Dragonslayer Armour,Soul of Cinder, Darkeater Midir,Demon in Pain & Demon From Below / Demon Prince stb...
Jó érzés volt segíteni másoknak hogy meglegyen a sikerélményük, bár mint írtam jó magam nem kértem soha, inkább ha kellett akár 100 halál után is egyedül mentem neki bármelyik boss-nak bár a sokadik.... végigjátszásnál már ők sem tűnnek olyan nagyon veszélyesnek.
Csak akkor legyen benne normális csekpont rendszer meg mentés!Nem az hogy kezdjem az elölről...meg az összes cuccom odavan..
A Darksiders 3-nál is majdnem ez volt,de ott legalább megtalálták az aranyközéputat
A játékot én játszani szoktam,nem nézni! Senki játéka nem érdekel.
Attól hogy neked végtelen türelmed van nekem semennyi nincs..pedig a játék világa az bejövős lenne..!
"Ettől eltekintve, az anyag ugyanolyan nehéz, ha nem nehezebb, mint a Bloodborne és a Dark Souls-játékok."
Ebből nem az jön le hogy lenne választható nehézségi szint.
Meg nem is lenne etikus, pl. blood Steve végitolja super easy-n és utána azt hazudja össze vissza minden oldalon hogy über hard mod-ban osztotta halált.
Figyu így kell tolni a DS-t.
https://www.youtube.com/watch?v=qg2VCuWy38s
Őszintén remélem, hogy nem raknak bele nehézségi szinteket, mint a DS szériába és Bloodborne-ba mert azzal el is baxnák a játékot.
Újoncként tuti a DS1-DS3-BB (a DS3-BB mehet fordítva is, az egyik úgyis nehéz lezs a felgyorsult játékmenet miatt) legvégén meg a DS2, de csak mert az a legsz@rabb.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.