A tavalyi évet összefoglaló cikkünkben épp azt tartottuk a legfontosabb játékipari történésnek, hogy jó eséllyel hamarosan teljesen átalakul a játékok értékesítése, a hagyományos csatornák helyett pedig különböző előfizetéses szolgáltatások vagy felhőalapú megoldások vehetik át a vezető szerepet.
Utóbbira már bőven akad példa, hiszen a Microsoft már bemutatta a jelenleg Project xCloud néven futó felhős játékrendszerét, de a Google is leleplezte saját megoldását, a Project Streamet. Mellettük a Sony a PlayStation Now-val kísérletezik, de az Electronic Arts is dolgozik már egy saját szolgáltatáson, a Project Atlason.
Ebben a már most is sűrű mezőnyben akar magának kihasítani egy szeletet majd az Amazon is. A Deadline és a The Information ugyanis arról számolt be, hogy 2020-ban elrajtolhat saját felhőalapú játékstreaming szolgáltatásuk, amihez jelenleg épp a kiadókat toborozzák, tartalom nélkül ugyanis nem sok esélye lesz a megoldásnak.
Az Amazon egyébként is egyre nagyobb játékos lesz a játékiparban (is). Bekebelezték a Twitchet, megszerezték a Killer Instinct fejlesztőcsapatát, a Double Helixet, illetve saját stúdiót is alapítottak, Amazon Game Studios néven. Tavaly augusztusban megszerezték a 2K Games alapítóját, Christoph Hartmannt, aki az említett stúdió vezetője lett. A stúdió jelenleg is több projekten dolgozik, többek között egy MMO-n, a New Worldön, illetve egy külső nézetes shooteren, a Crucible-ön.
a random csak 1x vegigjatszos jatekokra viszont tokeletes
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.