Gond nélkül elmondhatjuk, hogy az Epic Games bankot robbantott azzal, hogy a Fortnite építkezős, zombilövöldözős alapjátékát átültették egy ingyenesen játszható battle royale-arénába. Olyannyira, hogy a középszerű hordás játékból a világ legnépszerűbb online shootere lett, ahol pedig nagy a közönség, ott általában komoly pénzösszegek forognak.
A könnyen hozzáférhető ingyenes modellel, valamint a kosztümökkel, emote-okkal, táncokkal és egyéb kiegészítőkkel - na meg az ezeket tartalmazó Battle Passekkel - a Fortnite összesen 2,4 milliárd dollár bevételt termelt. Ez nem csupán az online mikrotranzakciós piacon rekorddöntő, ezzel a Fortnite éves leosztásban minden idők eddigi legjövedelmezőbb videojátéka lett.
A SuperData adatai további részletekbe merülnek az ingyenesen hozzáférhető játékokat illetően. Az egyre népszerűbb digitális piacon (amely hozzávetőlegesen 109,8 milliárd összbevételt termelt) a free-to-play játékok továbbra is az összeg 80 százalékát teszik ki. Ez azt jelenti, hogy 2018-ban hozzávetőlegesen 87,7 milliárd dollárt költöttek a játékosok hasonló mikrotranzakciókra.
mar csak azert sem, mert a battlepassal megkapott skinek, emoteok, akarmik, semit nem adnak a jatekbeli teljesitmenyedhez, csak mokasak. az emberek tiszta orultek, hogy ennyi zset eltapsolnak a semmire. ki gondolta volna.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.