Nagy port kavart január elején, amikor kiderült, hogy közel tíz év után különváltak a Bungie és az Activision útjai, méghozzá úgy, hogy a Destiny jogai a fejlesztőnél maradtak. A jövőben tehát a Bungie felel majd minden tartalomért és a kiadásért. A szakítás után most először olvashatunk helyzetjelentést a játék jövőjét illetően a rendezőtől, Luke Smithtől.
Az egész csapat nevében szólva Smith először megköszönte az Activision eddigi támogatását, miután a 10 éves kapcsolatuk lezárult. Az első rész 2014-ben érkezett, míg a folytatásra 2017-ig kellett várnunk, és időközben számos egyéb stúdió segített be a fejlesztésbe, köztük a High Moon és a Vicarious Visions - ez utóbbi jelenleg is dolgozik egy új tartalmon, ami lényegében a kapcsolatuk "hattyúdala" is lesz. A bővítés a következő szezonban élesedik.
Ezt követően továbbra is elképzelhető, hogy a Bungie külső csapatok segítségét veszi igénybe, de korántsem biztos, hogy a High Moon és Vicarious Visions lesz a kiszemelt, hiszen ezek a stúdiók az Activisionhöz tartoznak, így nagy eséllyel más projektekben vesznek részt a kiadón belül.
Ami a rövid távú terveket illeti, a csapat befejezi az Annual Passhez tartozó tartalmakat, ahogy azt már korábban megígérték. A Black Armory fejlesztése során sokat tanultak az ütemezésről, így ezt a metódust követik majd. Noha az első Forge energiaszükséglete nagyon magas volt, a jövőben igyekeznek minden újdonságot hozzáférhetőbbé tenni, és a következő szezonban mindenki felzárkózhat majd.
A stúdió továbbra is elkötelezett a Destiny iránt, "megalkották az univerzumot, és teljes egészében kézben tartják a jövőjüket", ebben az évben is nagyon elfoglaltak lesznek, de bizakodva néznek előre. A következő, 2.1.4-es frissítésben a Super-képességek változásán és a fegyveregyensúly finomhangolásán lesz a hangsúly, és a Black Armory is több ponton átalakul.
Az elemzők szerint a Destiny 3 valamikor 2020-ban várható. Időközben a Bungie 100 millió dollárt kapott a kínai NetEase internetes cégtől, hogy egy teljesen új (nem destinys) projekten dolgozzon. Szóval tényleg elfoglaltak a srácok.
Az viszont tényleg igaz hogy ennyire túltolt és végletekig fokozott grindeléssel soha egy játékban sem találkoztam.
Olyan mintha a második rész csak erre akarna ráfeküdni és ezt erőszakolná rá minden játékosára.
Számomra csalódás volt a megjelenéskori D2, az első részét szerettem pedig. És pont emiatt egy forintot sem fognak látni tőlem, akkorát még nem csalódtam játékban, mint abban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.