Manapság szinte minden a battle royale-játékok körül forog, így nem meglepő, hogy már olyan váratlan produkciók is csatlakoznak az őrülethez, mint a Tetris. Ezek után talán jogosan merült fel a kérdés a DualShockers szerkesztőjében, vajon mikor kap battle royale-módot a Rainbow Six: Siege, főleg azután, hogy a Titanfall például egyértelműen az Apex Legends mellékágának köszönheti, hogy a jövőben számol még vele az Electronic Arts.
Xavier Marquis, a Rainbow Six: Siege kreatív igazgatója azonban egyértelművé tette, hogy ők biztosan nem fognak ilyen irányba elmozdulni. Mint mondta, nagyra tartja, amit a battle royale, mint zsáner elért idáig, de a Siege-hez egyszerűen nem passzol a játékmód. A Rainbow Six: Siege ugyanis mindig a realitás talaján mozgott, valós fegyverekkel, kütyükkel és a valódi életből vett operátorokkal.
Ezt végül a játék rendezője, Leroy Athanassoff is megerősítette, aki elmondta, ők inkább a játékmenettel igyekeznek kísérletezni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.