Demon's Souls - tényleg készül a felújított kiadás?

  • Írta: Shifty
  • 2019. február 26.
  • Pletyka
Link másolása
A Kotaku általában jól értesült szerkesztője, Jason Schreier a ResetEra egyik fórumán feltett rajongói kérdésre, miszerint várható, hogy lesz Demon's Souls-remaster, egy határozott igennel válaszolt.

Hidetaka Miyazaki, a From Software elnöke nemrég egy interjúban elárulta, neki semmi kifogása nem lenne, ha esetleg felújított kiadást kapna a PlayStation 3-exkluzív Demon's Souls, de a végső döntést a játék jogait birtokló Sony hozza majd meg.

A játéknak még mindig óriási rajongótábora van, nem csoda, hogy a szerverek tavalyi leállását is kész csapásként élték meg a megmaradt játékosok, akik végül nem hivatalos úton, de azért életben tartották az online szekciót.

Éppen ezért nem lenne meglepő, ha a kiadó végül úgy döntene, belevág a játék felújításába. Hivatalos bejelentés ugyan még nem érkezett, de a ResetEra egyik fórumán feltett rajongói kérdésre, miszerint elkészül-e valamikor a Demon's Souls-remaster a Kotaku általában jól értesült szerkesztője, Jason Schreier egy határozott igennel válaszolt.

7.
7.
Zisten
Azt az ótvar motort kikaphatnák alóla.
Azért ment el a kedvem a játékaiktól.
Meg mert egy pocsék összecsapott munka.
Az a baj, hogy más játékot a porig aláztak volna egyesek az olyan bugok miatt, ami a játékaikban volt.
Itt meg simán ráfogták minden hibára, hogy a játék része.
Köszönöm, de többet nem kérek.
5.
5.
kamgecam
Remélem remake lesz nem remaster. Megérdemelné!
2.
2.
RebornSoul
Tulajdonképpen ez nyílt titok, hogy készül, annyi utalgatas volt már rá innen-onnan. A Bluepoint dolgozik rajta. Egyébként én végigvittem PC-n emulátorral az év elején (haver PS3-mán kezdtem el, de végül PC-n fejeztem be), és azt kell, hogy mondjam, elég jól össze van rakva.

Itt több haszna és szerepe van bizonyos statoknak, meg felszereléseknek, mint a Dark Souls részekben (pl. luck star, shield használat), meg a bossok is érdekesebbek voltak abból a szempontból, hogy a legtöbb rendelkezett valami egyedi csavarral (a kedvencem a vak harcos volt, aki a hangok irányába csapódott, így armor nélkül jóval kevésbé hallotta a lépteket).

Ami viszont nem volt jó benne, hogy a fejlődés nem lett egyenletesen megcsinálva. Elsőre legyőztem az első bosst, majd a Tower Knighot, full kipucoltam a mapot odáig, aztán mire az óriáspókhoz értem, csak 24-es szintű voltam (elsőre leöltem, de elég nyögvenyelős volt, mert addigra már kb. másfélszer akkorának mellett volna lennem). Egyszerűen a játék rákényszerít a monoton grindolásra, míg pl. az első Dark Souls-bán erre már semmi szükség nem volt. Ott pont el lehetett érni három fő statban a hard capet (ami a karaktert nézve a 100. szint), ha normálisan szétnéztem, meg leöltem minden boss-t, és alapból elég jól adagolt az XP-t az egész játék alatt.

Szerintem, ha felújítják, célszerű lenne pár változtatást eszközölni rajta. A fejlődési rendszeren csiszolhatnának, meg azzal a fránya trial and error Dragon Goddal kezdhetnének valamit.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...