A legutóbbi üzleti negyedév eredményeiről szóló beszámoló során az EA kitért az Apex Legends sikerére. A cím a vállalat eddigi "leggyorsabban növekvő új játékává" vált, a free-to-play cím már elérte az 50 millió felhasználót, és ehhez mindössze két hónap kellett neki.
Ilyen siker mellett nem véletlen, hogy a kiadó még több bőrt lehúzna a battle royale-anyagról. Az EA már tárgyal arról, hogy új régiókba is elhozza az Apex Legendset, így a jövőben Kínában és Dél-Koreában is elstartolhat a cím. A játék rengeteg új felhasználót hozott az EA-nek és az Originnek - a teljes játékosbázis 30 százaléka újonc.
Nem beszélve a mobilos verzióról, amely már gőzerővel készül a háttérben. Ebben semmi meglepő nincs, a riválisok - a Fortnite és a PUBG - már régóta rendelkeznek hordozható változattal.
A Respawn pedig új szezonokkal és robusztusabb Battle Pass-tartalmakkal készül a jövőben, így még izgalmasabb élmény vár ránk.
Meg egyébként is kezdek megcsömörleni az online játéktól.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.