Ryse: Son of Rome - ilyen volt a belső nézet

  • Írta: sirdani
  • 2019. május 13.
  • Érdekesség
Link másolása
Az Xbox One egyik indulócíme meglehetősen kalandos utat tudhat maga mögött. Korábban szánták már Xbox 360-as játéknak Kinect-támogatással, és volt belső nézet is a tervek között. Most utóbbiról érkezett egy vadonatúj videó.

A Microsoft eredetileg 2010-ben Codename: Kingdoms címen mutatta be azt a játékot, amiből később a Ryse: Son of Rome lett.

Az eredeti tervek szerint a játék kizárólag a Kinect-Xbox 360 kombinációval működött volna, és fejlesztés egy korábbi időszakában voltak olyan elképzelések is, hogy az anyag belső nézetet használ majd.

Erről a Prototype Preservation csapatának sikerült egy közel 9 perces videót szereznie. Természetesen tele van kidolgozatlan helyszínekkel és félkész átvezetőkkel, de azért mégiscsak érdekes látni, hogy miként festett a játék prototípusa.

A Ryse: Son of Rome jelenleg PC-n és Xbox One-on érhető el, a játékról írt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.

6.
6.
user101
Fogadjunk, hogy torrentről leszedve 2 perc játék után egy lopott p4 celeronon futtattva sikerült ezt a mélyenszántó és releváns véleményt megalkotni ?!

Ne tévesszen meg senkit ez a két idióta, ez egy teljesen jó játék, nem kiválló, de jó. Nyugodtan vegyétek!
5.
5.
Ooorky
#4: Nekem is tetszett, pont gondolkozok az újrajátszásán ha befejeztem az AC Origins-t.
4.
4.
elgeri
Hihetetlen, hogy mennyi koncepcióváltást megélt ez a projekt.
Nekem nagyon tetszett a végleges verzió (tudom, ezzel sokan nem értenének egyet). Örülök, hogy nem belső nézetes lett, főleg, hogy a kardos, verekedős játék sokkal élvezetesebb és látványosabb külső nézetből.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...