A Microsoft eredetileg 2010-ben Codename: Kingdoms címen mutatta be azt a játékot, amiből később a Ryse: Son of Rome lett.
Az eredeti tervek szerint a játék kizárólag a Kinect-Xbox 360 kombinációval működött volna, és fejlesztés egy korábbi időszakában voltak olyan elképzelések is, hogy az anyag belső nézetet használ majd.
Erről a Prototype Preservation csapatának sikerült egy közel 9 perces videót szereznie. Természetesen tele van kidolgozatlan helyszínekkel és félkész átvezetőkkel, de azért mégiscsak érdekes látni, hogy miként festett a játék prototípusa.
A Ryse: Son of Rome jelenleg PC-n és Xbox One-on érhető el, a játékról írt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.
Ne tévesszen meg senkit ez a két idióta, ez egy teljesen jó játék, nem kiválló, de jó. Nyugodtan vegyétek!
Nekem nagyon tetszett a végleges verzió (tudom, ezzel sokan nem értenének egyet). Örülök, hogy nem belső nézetes lett, főleg, hogy a kardos, verekedős játék sokkal élvezetesebb és látványosabb külső nézetből.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.