Eredetileg 2017-ben kellett volna megjelennie a Lords of the Fallen folytatásának, de a játék fejlesztése a kezdetek óta komoly problémáktól terhes. Az első rész atyja, Tomasz Gop még 2015-ben fordított hátat a projektnek és a City Interactive-nak, később pedig az is világossá vált, hogy a fejlesztést nem az első részt is készítő Deck 13, hanem egy teljesen új csapat végzi majd.
A tavaly nyáron bemutatott Defiant Studios azonban hiába söpört le minden addigi megoldást és kezdte újra a fejlesztést, úgy tűnik, képtelen volt megbirkózni a feladattal. Az Eurogamer ugyanis arról számolt be, hogy a CI Games úgy döntött, felbontja a velük kötött szerződést, a legutóbbi bemutató alkalmával ugyanis világossá vált a kiadó számára, hogy képtelen a csapat azt a minőséget elérni, amit elvárnának. A játék fejlesztése azonban nem áll le, a kiadó ugyanis úgy döntött, megpróbálják házon belül befejezni a munkálatokat.
Érdekes adalék, hogy a hír hallatán a Defiant Studios vezérigazgatója, David Grijns is nyilatkozott, aki cáfolta, hogy a minőségbeli problémák miatt bontott szerződést a CI Games. Mint mondta, a csapatának nagyon fontos, hogy minőségi játékokat készítsenek, így sosem szegnék meg a szerződésben foglalt vállalásokat. Erre szerinte az is a garancia, hogy olyan tapasztalt szakemberek dolgoznak náluk, akik olyan projekteken munkálkodtak korábban, mint a Just Cause 3, a Call of Duty: Advanced Warfare, a Far Cry 5 vagy a Devil May Cry.
Azt a bughalmazt sose fejeztek be. Mikor meglattam, hogy az utcan zenelo NPC-knek nem volt hangszeruk, a sepregeto neninek sepruje, tehat meg a modellek se voltak befejezve es tesztelve, toroltem is le. Innentol ez nekem inkabb szidalom, mint buszkeseg. :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.