Attól, hogy a Sony kihagyja az E3-at, még csepegtethet bejelentéseket és látnivalókat a következő hetekben, a napokban pedig az is világossá vált, hogy a mai nap folyamán egy Death Stranding-bemutatónak örülhetünk, amit a PlayStation Twitch-csatornáján követhetünk majd figyelemmel.
A nagy csinnadrattából már többen arra tippeltek, hogy itt a játék napra pontos megjelenési dátuma is terítékre kerülhet, és ők bizony nem is tévedtek: ahogy az lenni szokott, a marketinggépezet most sem üzemel rezzenéstelenül, így véletlenül hamarabb élesítették a játék előrendelői oldalát a PlayStation Store-ban, a PlayStation tajvani Facebook-oldalára pedig idő előtt lőtték ki a premier időpontját, ami nem más, mint 2019. november 8.
További érdekesség, hogy minderre a Kotaku újságírója, a mindig jól értesült Jason Schreier is rákontrázott, aki egy retweetben nyugtázta a fentieket, és mellékesen bedobta, hogy épp most hallotta, hogy a The Last of Us: Part II 2020 elején, talán februárban kerülhet boltokba. Schreier szerint a The Last of Us folytatását is 2019 őszére tervezték eredetileg, a csúszás okáról viszont már nem mesélt.
Akárhogy is, a Death Stranding kapcsán már ma okosabbak leszünk, és jó eséllyel a The Last of Us: Part II infóira sem kell sokat várnunk. Amint van friss hírünk, jelentkezünk.
Azonnal.
A Death Strandingről ami eddig jött (kb 3-4 vidi) az kjól nézett ki bár nem játékmenet volt de engem pl megvett. És ha lesz egy gameplay is és 2-3 perc után úgy leszek vele h teccik akkor onnantól már nem nézek semmit a játékról csak megveszem és várom a novembert.
Egyszerűen nem értem itt mi megy. Véleményalkotás egy még meg sem jelent játékról, meg hisztik a túl sok v túl kevés infóról, stb. Mintha egy megjelenő könyvnél arról veszekednének az emberek h miért nem lehet előre elolvasni belőle 20 oldalt, meg miért mondta az író két éve h készül a mű és még sehol, meg mondjon már valamit a történetről mert lutriba nem vesz senki könyvet.
Egy az eddig látottak alapján látványvilágában teljesen egyedi és lenyűgöző játék + Sony. Sztem ennyi.
Bár nem szeretnék belefolyni a kinek mi baja van a játékkal kapcsolatban, de tulképpen mi is? Évekkel ezelőtt bejelentették, elkészült, eddigi videók látványosak és most fél évvel a megjelenés előtt valszeg kapunk egy gameplayt is. Ez marketing szempontból sincs sem túlszopva, sem az arcodba tolva, sem radar alatt. Kb ahogy kell. Sztem.
Ezt az adatot aztán majd felhasználják a további marketinghez. Akinek nincs még elege a nem kicsit túltolt hájpból, az majd jól felkapja erre a fejét, és azt fogja gondolni, hogy ha valamire ennyien kíváncsiak voltak, az biztosan valami jó dolog. Ellenben azok, akik már az elejétől kezdve igyekeztek tájékozódni a játékról, de kellően kritikus szemléletűek, mostanra rájöttek, hogy Kojima csapata túl sokat bíz a marketing erejére, ami kissé bizonytalanná teszi a játék saját erejét.
Így a végén Kojima épp azoknak az embereknek egy jó részét veszíti el, akik rajongóként bíztak az ő személyében, és helyette olyanokat kap, akik nem feltétlenül értik őt, csak felültek a hype vonatra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.