A kétperces videó nem mutat túl sokat, egy Wolf-bázis kipucolásának alaposan megvágott felvételeit nézhetitek vissza, de legalább kapunk egy kis ízelítőt abból, hogyan tudnak együttműködni a különböző kaszttal rendelkező karakterek, és persze a farkasok fránya drónserege is megvillantja magát.
A további részletekért a Ubisoft hétfői E3-as konferenciájáig kell várnunk valószínűleg, addig marad a Breakpoint bejelentése mellé kiadott videó, és a Stadia Connecten levetített trailer. Az új Ghost Recon október 4-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, illetve később a Google Stadián is játszható lesz.
Én már a premierkor éreztem, hogy mintha a Division 2-ből sok elemet átvennének, ami nekem egyáltalán nem tetszik. Eddig sajnos inkább csalódás. Én is azt remélem, hogy a bétateszt során talán változik a véleményem.
Engem főleg az zavar, ha sok olyan ellenfél van, ami nem ember: drón, robot, stb. és/vagy páncélozott harckocsi, tank, stb. és/vagy agyon páncélozott ember, aki pl. minigunnal szór, miközben 3 tárat kell belelőni, hogy kifeküdjön. Ha az ilyen dolgokat túlzásba viszik, akkor nekem inkább marad az első HUD nélkül, ahogy most is játszom vele.
Egyébként jól látom, hogy ebbe is beleteszik a szintezést? Az rám nézve nagyon kellemetlen, mert a múltkor ezt mondtam: „Ha pedig ebbe is beleteszik az „rpg elemeket”, és a szintezést, akkor tökön szúrom magam.„
ajjaj XD
Egy The Division játékot csináltak belőle(és én utálom a Divisiont), csak dzsungelbe. Rengeteg értelmetlen elemet emeltek át a belőle.
Totálisan elvesztette Ghost Recon hangulatát.
Nincs 3 csapattársunk, csak akkor ha másik 3 játékossal játszunk.
Kíváncsian várom a bétatesztet, hogy változik-e valami pozitívan.
Ha nem, akkor amekkora pozitív csalódás volt az első rész, annyira negatívan csalódtam ebben.
Lehet nem kell kőltenem rá ősszel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.