Így fest Unreal Engine 4-ben a de_dust2

  • Írta: sirdani
  • 2019. június 15.
  • Érdekesség
Link másolása
Ki ne emlékezne a pályára a Counter Strike-ból? Nos, a Quixel egyik lelkes munkatársának, Wiktor Ohmannak hála lehetőségünk van megcsodálni az ikonikus helyszínt egy minden eddiginél látványosabb köntösben.

A jó hír, hogy kaptunk az Unreal Engine 4-gyel újra felépített pályáról egy közel nyolcperces látványos videót, mely során még az alkotás folyamatába is bepillantást nyerhetünk.

A rossz hír pedig az, hogy a jelenlegi tervek szerint a projekt itt véget is ért, Ohman a pályát nem osztotta meg a nagyközönséggel, így feltehetőleg játszani sem lesz rajta lehetőségünk ebben a formában.

Ha más miatt nem is, némi nosztalgiázás gyanánt azért mindenképpen érdemes megtekinteni az alábbi felvételt:

8.
8.
user101
Hát, ha van az unrealban ilyen nem látható objektumok / objektum részek kiszedő optimalizációja akkor rendben. Különben nagyon gáz, hogy egy látszólag x polygonból álló scene mögött van még 5x polygon takarásban... :)

Amúgy ez nem nagy szám, arra lennék kíváncsi, hogy source-ben mi lenne az a maximum amit ma produkálni lehet... Az mondjuk tényleg érdekes lenne...
4.
4.
atesz89
Batallionban készítgeti az új mapokat, Nuketown, készül a Carentan és a Toujane azok is szebbek lesznek mint az eredeti, ott is unreal engine megy.
3.
3.
Lorthirash
#1: A source engine elavult ehhez, sokkal szebb munkát lehet csinálni unrealben.
2.
2.
B-Shaggy
#1: Játszható Source engineben. Gondolom hobbiból/gyakorlásból rakta össze. A klikleket gyűjti rendesen a videó, ha esetleg akarná a csatornát bővíteni, vagy referenciaként felmutatni.
1.
1.
ribizly
Ennek így semmi értelme.
Miért nem source-ban csinálta még meg akkor?
Annak lenne értelme és játszható is volna.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...